Antaisitko 8-vuotiaan yöpyä kotonasi varmistamatta ensin, että hänen vanhempansa aivan varmasti tietävät asiasta?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

Avainsanat: lapsi yövieraana vanhemmat hädissään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 20:20

En missään nimessä! Tuplavarmistuskaan ei näissä asioissa olisi pahitteeksi....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 18:43

En antaisi, mutta onhan näitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 18:58

En todellakaan antaisi kyllä vanhempien kanssa on syytä tästä aiheesta sopia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 19:04

jos molempien osapuolien vanhemmat ovat välinpitämättömiä lapsiaan kohtaan,
ja lapsethan kyllä osaavat myös kertoa muunnettua totuutta. vastuuntuntoinen vanhempi kylläkin käyttäytyisi eri tavalla ja ottaisi yhteyttä ja varmistaisi asian, luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 19:07

Kyllä varmistaisin tämän asian ennenkuin yöpymislupa tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 19:50

En todellakaan! Hui kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:03

Varmistaisin, onneksi se aika on jo jäänytt taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:13

meillä on oltu aika tiukkoina tässä asiassa,
yövieraita on ollut (kaiken ikäisiä) mutta luvat/tiedotukset ja muut asiat on tehty täysin selviksi ennakkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:26

Meillä on lasten kavereita ollut usein yötä. Tunnen lasten vanhemmat hyvin ja yökyläilyt on kyllä etukäteen sovittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 22:03

Kyllä vanhempien täytyy tiettää missä lapsi on yötä. Joten en antaisi jos lapsen vanhemmat sitä ei tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 23:34

En todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.05.2011 - 09:10

Käsittämätöntä miten joku voi toimia noin. Ilmeisesti oli majapaikan tarjonneella mielessään jonkinlainen korvausvaade... hyi hitto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 11:36

Kyllähän noita yövieraita on ollut ja oletettavasti aina kotoa saadun luvan kera. 100% varmuutta ei ole luvista ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 13:18

En todellakaan antaisi. Ei kyllä ole juuri ketään tuppautumassakaan kun itsellä ei vastaavanikäisiä lapsia enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:31

Onneksi tuo päättyi hyvin. En todellakaan antaisi ilman varmistusta jäädä, vaikkei kouluikäisiä lapsia enää olekaan itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 14:12

En luottaisi pelkästään lapsen sanaan. Kyllä kysyisin vanhemmilta lupaa.