Tunnistatko kenties juuri sinun koevastauksesi omalta kouluajaltasi?

Tässä muutamia tulevaisuutemme toivojen koepapereista!
www.jalam.org/koevastauksia.htm

Avainsanat: koevastaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 20:29

meidän 'vähäviisas' kirjoitti aikanaan aineen (esseen) aiheestä "Minun ystäväni"

minun paras ystävä on kiltti opettaja, poliisi tai joku muu mielikuvituspöpö
muut ei ole niin hyviä ystäväviä mutta saavat anteeksi

(tiesi jo silloin miten kymppejä saadaan)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 17:23

Olipas hauskoja juttuja, en tunnistanut itseni koevastauksiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 18:02

En tunnistanut...ennen vanhaan olimmekin fiksumpia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 18:22

Olisikohan opetuksen tasossa jotain vialla? Tai kysymysten laadinnassa? Eräs tuttavani, opettaja ammatiltaan, sanoi, että jokainen lapsi oppii, kyse on vain opettajan ammattitaidosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 18:57

Hauskat oli jutut, en nyt itsestäni kyllä vastaavaa muista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 19:04

Eipä tuntunut tutulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 19:48

Uusi kansanedustaja kirjoitti blogissaan.
Japanissa on 55 ydinvoimalaa ja ne on kaikki rakennettu mannerlaatalle.

Ihmettelin vain minne muualle niitä rakennettaisiin.

Taisi saada uuden työpaikan ala-asteelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:07

Eipä muistu lähes 60 vuoden takaisen koenumerot mieleen.
kaikki todistukset aina rippikoulutodistuksesta lähtien on tallella.
Samoin ala-, ja kansakoulun, sekä jatkokoulun todistukset ja
ammattiini kuuluvan opiston todistus on tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:22

Mahtaako noista vastaajista monikin olla tuleva lääkäri? Tai opettaja tai kenties kansanedustaja? Mihin ollaankaan menossa....Hirvittääpi ihan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.05.2011 - 10:32

Muistan aina kun meillä oli ala-asteen toisella luokalla kokeet. Opettaja näytti erilaisten esineiden kuvia ja meidän piti kirjoittaa paperille esineen nimi. Yhdessä kuvassa oli harja ja rikkalapio. Minä kirjoitin iloisena paperille 'harja ja putukiffeli' ja palautin koepaperin. Seuraavana päivänä meinasi itku tulla kun opettaja oli merkinnyt vastauksen vääräksi ja antanut siitä nolla pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 13:16

Oudolita nuo vastausket tuntuivat, en ole koskaan ollut tuollainen ja jos en jotain ole tiennyt, olen jättänyt vastaamatta! No...kaikkeen olen vastauksen kyhännyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:28

Lasten suusta kuuluu paljon totuuksia. En edes muista mitä itse olen lapsena vastaillut kysymyksiin, tuskin päästötodistuksen keskiarvon perusteella ihan tuohon tyyliin.