Oletko samaa mieltä? -- > Jos joku tuolla hihittelee, että jee, tuli Norja vastaan, niin se on täysin harhaluulo.

Suomen onnenpotku käänsi kotikatsomoissa suut levään hymyyn.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 21:02

yleensä sieltä aina tulee joku joka opettaa,
kunhan ei vaan olisi Norja tällä kertaa, toivottavasti ei

Lisätty: 12.05.2011 - 20:34

eikä ollut Norjasta opettajaksi :

"Suomen jääkiekkomaajoukkue eteni Slovakian MM-kisojen välieriin voittamalla loistavan toisen erän esityksellään Norjan maalein 4-1. "

Kysyjän kommentti

ja Ruotsin 6-1!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 11:02

Onneksi tuntuu Leijonat olevan sitä mieltä, ettei mihinkään peliin lähdetä vastustajaa aliarvioiden. Sitä paitsi onhan norjalaisilla jo makea voittokin takanaan, joten syytä olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:04

Ainakin Leijonien ja penkkiurheilijoiden mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:05

En hihittele, sillä ihan sama. Norja on muuten älyttömän kaunis maa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:34

Aina pitää muistaa olla nöyrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 17:18

En ota tähän kysymykseen kantaa, jos lätkää koskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 18:58

Ei olisi muuten suomen vastustaja, ellei olisi hyvin pelannut. Ei aihetta hihitykseen, pikemminkin housun lahkeet tutisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:13

Ainako sitä jääkiekkoa pelataan, saisi olla harvemmin, kun joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:15

Hihitys tai nyyhkytys. En kuulu kumpaakaan ilmaisijaan. Tänään tiedän että nyt on hymy monella herkässä.