Miksi nauramme huristaessamme tukka pystyssä vuoristoradalla, vaikka se pelottaa...tai ainakin useimpia pelottaa?

Lisätty: 11.05.2011 - 11:10

Hurjatta onkin kova tyttö ;0)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 10:21

nauru pidentää ikää ;)

Kysyjän kommentti

Totta!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 10:32

Hyvä lohkaisu Palisanteri XD

Voihan se kauhu purkautua naurunakin. Lapsuuteni kesän alkuun kuului aina ehdottomasti ajelu vuoristoradalla. Olen aina nauttinut vauhdista. Paitsi kerran espanjalaisessa huvipuistossa, jossa vaunu meni todella lujaa, tähän yhdistettynä vielä tuolloinen pelkoni, ettei espanjalaiseen rakennustapaan voi luottaa, niin seurauksena oli etten päästänyt ääntäkään, istuin vain kauhusta jäykkänä ja toivoin kyydin päätyvän onnellisesti maaliin. Tuostakin on kulunut jo yli 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 10:36

No kun se on niiiiin hauskaa ja välillä kyllä pistää kiljumaankin, kun pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:08

Kuule onttopohja oy, minua ei ole KOSKAAN pelottanut vuoristoradalla! Olisin nuorempana mennyt siinä vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin, mutta rahat loppuivat aina kesken. Lintsin vuoristorata on paras huvipuistolaite, mutta sekään ei enää tässä iässä kiinnosta niin paljoa, että menisin sen vuoksi Linnanmäelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:10

Kakarana sitä kiljui sielunsa kyllyydestä päästyään päiväksi lintsille, nyt se aika on mennyt. Kauhulla katselen erilaisia vempaimia ja mahan pohjasta ottaa pelkkä ajatuskin sinne joutumisesta. Näin ne ajat muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:24

Eipä mua naurata, mokomaan vempaimeen en mene, ja ei muuten naurata kiljun kauhusta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 12:57

Jokaisessa ihmisessä on ripaus hulluutta (jopa yllytys) ja lastenmieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 16:35

Muistan en siinä monasti edes ole käynnyt. Se tulee pelonsekaisesta jännityksestä.Uusi kokemus ainakin minulle . En enään tässä iässä siihen menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:17

En myöskään minä enään laittaisi henkeäni siinä vehkeessä kaupan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:18

Yksin ekassa vaunussa, onneksi tuttava seuraavassa.Niin sitä vuoristorataa huristeltiin, ei aikaakaan, kun kiskoja kurkistelin! Nykäisi sukulaismies takaa puseron helmasta ,esti näin minua yli laidan putoamasta....

Tarina on tosi.Ei naurattanut.Mutten onneksi pudonnut,vaikka vaununi suojakaide meni kesken ajon rikki ja aukesi.Nousin siis istumasta seisaalleni... Kuski pelästyi hirveästi, sillä joutui jättämään työpäivänsä kesken;sai rytmihäiriöitä raukka.Minä taas ilmaisia lippuja muihin laitteisiin. Pikkutytöstä se oli mukavaa....Ja tietysti vielä syömään "virman piikkiin" .Sellainen Linnanmäkireissu 80-luvulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:05

Minä ainakin olen aina nauranut sitä "vauhtia ja vaarallisia tilanteita" tunnelmaa. Olen aina tykännyt vuoristoradasta, harmi että harvoin olen saanut ketään sinne kaverikseni.