No mitäs tänne kuuluu ? Onko Valperia näkynyt jos näkyy kertokaa että lukee napsu postinsa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 06:57

Eipä ole näkynyt eikä kuulunut, missä lie ???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 00:09

Kaipa lukee, kun näkee tämän kyssärin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 07:16

Hei Lettupino ,mukava nähdä sinut napsussa.Missäs olet itse luurannut,kun sinua ei ole näkynyt valovuosiin?Kyllä Valperi eilen vastasi minun kysymykseeni,että oli ainankin eilen vastaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 07:20

En ole koskaan nähnyt, juttujaan tosin lukenut tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 08:03

Lettupinolle mukavia kesäisiä päiviä. Se on kesää. Ollaan selvitty pitkästä liukkaasta ja pimeestä ajasta.Kyllä Valperi varmaan postit lukee.Ei enään lumitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 08:39

Eipä olekaan sinua Lettupino aikoihin näkynyt. Kiva kun tulit takaisin, napsuilehan iloksemme ahkerasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 08:43

Tervetuloa takaisin Lettupino! Valperia ei näy, mutta kuuluu sitäkin enemmän. Tuossahan tuon mukavia juttuja saa tavan takaa lukea. Saattaa käydä niinkin, että näkee kysymyksesi ja kiiruhtaa postilootalleen. Kaikille mukavaa päivän alkua. Helsingissä paistaa aurinko täydeltä terältä ja ajattelin pistää uudet lenkkarit jalkaan ja lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:06

moro vaan Lettupino,
luettu ja vastattu on,
tsemppiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:32

Heippa vaan lettupino pitkästä aikaa.
On se kiva kuulla Sinustakin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:55

En ole minäkään Valperia nähnyt.....juttujaan olen kyllä lueskellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:07

Juttuja kyllä tulee lueskeltua...
ja vastashan Valpperi myös itse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:52

No moro. Sinäkin olet saapunut muuttolintujen mukana tänne. Mukava juttu.
Valperi on pysytellyt ahkerasti mukana vaikka lenteleekin milloin missäkin.