mä olen ekaa kertaa menossa air finlandin koneella etelään.millaiset on kyseisen yhtiön koneet,henkilökunta ja tietenkin ruoka??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 15:52

ihan normaalit Boeing 757-200 koneet

360hosting.biz/airfinland/index.html

ruokaa turistilennoilla ei nykyään kannata mennä kehuskelemaan millään yhtiöllä ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 15:47

A ylen sopuisaa väkiä ja ruoka on hyveä jos on varaa maksaa siitä.

Lähteet:
tuttu tyttö on lentoemona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 16:55

Jos sietää Finskin kolmioleivän, niin kyllä muutkin sapuskat menettelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:15

Koneet ihan tavalliset ja eväänä kolmioleipä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:25

Google kertoo, että koneet ovat Finnairin koneita tilavampia ja henkilökunta palvelualttiimpaa.
Joten noilla pääsee hyvin alkuun. Ja maistuvat varmasti kolmioleivätkin, ovatkohan niistä kuuluisia.

Lähteet:
google/Air Finlandin koneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 21:04

Ei sen hullumpi kuin muutkaan. Hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:07

Henkilökunta parempaa kuin Finnairilla. Kunnon ruoka tuli mennen tullen ilmaiseksi. Minulla oli siis pelkät lennot, ei siis valmismatka. Koneessa palvelu oli hyvää, ei mitään ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:31

Ei valittamista. Palvelu pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:14

Ei valittamista, niin muut perheenjäsenet kertoivat eli mieheni ja sukulaispoika. Henkilökunta takuulla voittaa Finnairin henkilökunnan (Finnairilla poikkeuksena toki businessluokka). Lentokonetta en toki ravintolaan vertaa edes mutta ne Finnairin tarjoilut ovat surkeita, ne jotka kuuluvat lipun hintaan turistiluokassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 10:22

En ole varma, onko se pelkkää kuvittelua, mutta pitkäjalkaisena on tuntunut siltä, että ainakin lomalennolla jalkatilaa olisi ollut vieläkin vähemmän, kuin Finnairilla.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:30

Totta tuo jalkatila! ^^

Mutta omista kokemukstistani voin kertoa, että Air Finlandin koneet ovat vanhoja. Melkein 10 vuotta vanhempi kuin finnairin B757 koneet. Koneet ovat sisältä rikki ja kauheita. Kun kone on ilmassa, koko se rätisee. EN SUOSITTELE!

Lentoemot ovat kyllä mukavempia =)

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 05:05

Palvelu pelaa kiitettävästi, ruoka on hyvää, tilavat koneet matkustaa.