Joko on kesän eka irtojätski herkuteltu?

Avainsanat: jätskiä helteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 13:57

Eipä ole vielä tullut maistettua. Toivon, että vanha suosikkini terva-jäätelö olisi vielä kioskin listoilla.

Kysyjän kommentti

Meillä on siis yhteinen jätskisuosikki!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 13:12

Ei ole vielä nautittu Pikin kanssa puiston penkillä, mutta jos ilmat jatkuu niin pian istumme pehmiksen kera..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.05.2011 - 13:30

Pitihän se viikonloppuna käydä maistamassa kun keskustaan oli taasen Ingmannin koju raijattu. Tytöt olivat kyllä niin suu messingillä, eivätpä ole moista herkkua vielä aiemmin maistaneetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 14:05

aina melekein piipahdan , kun pehmiskippon nään ... paha houkutus on mulle tuo pehmis, mut niin njamii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 14:56

Ei tänä vuonna yhtään vielä, viimevuonna eli kesänä 1 rommirusina pieni tuutti.
En erikoisemmin ole jäätelön ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:21

Tottakait. Pitihän ne kevään ensimmäiset irtojäätelöt käydä hakemassa heti paikallisen kioskin avattua luukkunsa sillä minäkin kuulun niihin Suomalasiin joille jäätelö (ja etenkin pehmisjäätelö) maistuu vaikka useamman kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:33

se alkaa vasta sitten kun saa niitä Helsingin Jäätälötehtaan Wanhanajan Vaniljapuikkoja, täytyypä lähteä metsästämään

www.helsinginjaatelotehdas.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:37

Ei ole näillä kulmilla irtojäätelömyyntiä. Heti, kun pääsen kaupunkiin niin sitten mangotötterön kimppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 17:03

On kipparilla pahuksen kallista, ostan kaupasta jätskejä. Usein litran paketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 18:21

Kaikki on jo syöty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:07

En ole vielä jädekiskalle ehtinyt. Tänään ostin lapsille jäätelöä, mutta itse jäin ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:47

Montmartrella kirsikkajäätelöä. Très délicieux.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:57

Olihan se maiskuteltava kun kerran kohdalle sattui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 00:13

Kyllä! Huhtikuuta se oli, Hulluilta Päiviltä ostettiin kaverin kans pehmikset ja mentiin ulos aurinkoon nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:37

Ei ole vielä sitä syöty kaippa siihenkin ehditään.Mut jos joku tarjois jäätelön tämän niin varmaan suotuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:12

Eipä ole,ei. Hämeenlinnasta on kummasti kadonnu kaikki jätskikiskat vuosien varrella,yksi ainoo taitaa jäljellä olla. Sekin Aulangon luonnonsuojelualueella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:43

Ei ole vielä, jossain vaiheessa se kesän ainoa tulee nautittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 22:51

Ei vielä, vaikka jäätelöä kuluukin normaalisti ihan mukavia määriä.