Onkos nyt suut tötteröllä?

Mahtava Suomi-Venäjä peli. Ja Venäjää vietiin kuin litran mittaa.... Hyvä Lassila!!!!

Avainsanat: suomi-venäjä mm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 20:30

Kyllä vaan alkuun meinasivat sydärin aiheuttaa, kun veli venäläinen tempaisi heti kättelyssä 2-0 johdon, mutta hyvä joukkue nousee vaikka suosta rinnalle ja voittoon....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 19:48

tulosvedon tulosta vielä odotellaan, mutta tuskin isoja rahoja tulemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:04

hywä suomipoika ....juu oli se tötteröl :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:05

Katselin viimeiset kymmenen minuuttia, jatkoajan ja rankkarit. Hyvin pelasivat ainakin sen ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:39

Meinasi kyllä alussa usko loppua, kun Suomi poika oli aivan hukassa mailoineen.Mutta sitten alkoi punakone hyytyä ja tahti kaukalossa muuttua.Kumman vaikean kautta nämä viime aikojen pelit vain ovat menneet.Aina ensin "suohon" ja sitten sieltä rämpimällä ylös.Kuluttaa kyllä kovin pelaajia...Vaikka helppohan se täällä sohvalla on arvostella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:44

pääsin nuolasemaan vain 'sokerit päältä' , eli näin vain loppu huipentuman ... makeeta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 21:12

Aivan upea tunnelma minulla,kun Suomen pojat voittivat Venäläiset.Mikko Koivu on kova nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 22:43

Lassila voitti Venäjän, Hyvä Suomi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 01:06

Näin yön tunteina,arvelin, että mistäs ne suut tötterölle laitetaan,, mutta sehän olikin se kauhuskenerio
jääkiekkoriesa. Tämä näin kovällä äänellä, kun en ymmärrä pelistä yhtikäs mitään.
Ymmärrän toki jos joku maalin tekee, mutta kaikki muu on sitten hebreaa.
Tästä päätellen nyt vasta luin tästä, että olisi voinut pitää suuni tötteröllä, mutta
en katsonut ollenkaan enkä kuunnellut peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 05:21

En syö jäätelöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 06:57

En seuraa lätkää, joten ei oo tötteröllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 07:42

En katsellut jääkiekkoa joten en tiedä mitä tapahtui. Mutta jos suomi voitti Venakot niin aivan makea juttu.Hyvä pojat osaatte pelata taasen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 08:38

Hyvä me suomalaiset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 10:59

Hyvä Suomi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 12:21

Hyvä juttu, mutta mitä tehdään kun nyt vastaan asettuu väkivahva Norja, joka kaatoi mm. nimekkään Ruotsin?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.05.2011 - 13:58

Tosi hyvä että näitä uutisia voi päivittää edes napsun kautta. Teletapin penteleet ovat vallanneet olkkarin teeveen niin tehokkaasti että turha sitä on iskäparan edes kuvitella pääsevänsä välissä lätkää seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:27

Ei tötteröllä eikä muussakaan asennossa. Jääkiekko ei kuulu katsotuimpiin urheiluohjelmiin. Sitten jos Suomi pelaa kultaottelussa, sen katson.