Hei mitä mieltä olette tästä ulvilan surmasta.

Minulla herää kysymys onko meillä kunnon murhan tutkijoita. Kun ei tämä ratkea. Jos ei hän niin kuka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 07:25

Tuntuu kuin syytetty suojelisi jotakuta?

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 18:32

Aikansa vatvotaan, ja nainen pääsee vapaaksi. On tainnut tutkijat jo sekaantua omiin huopasiinsa.
Oikeus voittakoon,Kyllä se sitten viimeisessä suuressa tuomioistuimessa tulee ilmi ja tulee paljon muutakin.
Niin minulle kuin muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:44

Aivan kamala juttu, lapset siinä kärsivät eniten. Toivottavasti murha selviää ja syyllinen saa tuomion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:01

En ole seurannut, en ole kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:22

Jotenkaan syytetty ei vaikuta kovinkaan tasapainoiselta ihmiseltä.... Jokin tässä tutkinnassa mättää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:56

Kyllä mättää tutkinta, kuten Järvilehdonkin. Toki on hyvä ettei syytöntä tuomita ja tutiktaan, mutta aika pitkäveteistä tämä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:02

Yrittäköön nyt tehdä työnsä edes jollain tavalla. Aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:08

outoa koko juttu .. toivottavasti saavat oikean ihmisen tuomille on se kuka sit onkaa ...kuhan se on se oikea tappaja ... eipä tälläkään nyt syyteel olevalla tunnu olevan ihan kaik murot kulhos ... mut en tuomitse sen saa tehdä oikeus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 21:14

Minusta tämä on selvä tapaus,vaimo surmasi miehensä raaasti,en ymmärrä miksi sitä vieläkin vatvotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 08:36

Aika sekavalta vaikuttaa ja tuntuu kummalliselta, että ei jo tuossa ajassa ole yhtä murhaa/tappoa saatu selvitettyä. Aikaa kuluu ja asianajajilla ja muilla virkamiehillä palkka juoksee. Sääliksi käy Auerin lapset ja muut lähiomaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 08:44

Syytetty ei ainakaan ole tasapainoinen henkilö, sen nyt näkee, todella kylmäkiskoinen olemus. Kallis juttu ja kulut juoksee koko ajan. Uskon syytetyn syyllisyyteen niin kauan kunnes joku voi muuta vakuuttavasti todistaa. Joku on murhaaja, se on varmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 09:05

Ulvilan sirkusta en ole seurannut edes mediasta saati sitten että minulla olisi jotain muuta tietoa asiasta, mutta edellistä vastausta kommentoidakseni, olen kyllä ollut (ja olen edelleen) sitä mieltä että meidän oikeuskäsityksemme mukaan se syyllisyys pitää vakuuttavasti toteen näyttää ei syyttömyys ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 11:05

Sirkukseksihan tuo on mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:36

Ulvila sirkus go, go, go...Olen sitä mieltä että tässä Ulvilan murhatapauksessa punnitaan, vasta nyt hovissa, sekä Suomalaisen murhatutkimuksen taso, että oikeujärjestelmämme taito ja halu tuomita oikea syyllinen hänen ansaitsemiinsa rangaistuksiin ilman että ketään leimataan lopullisesti syylliseksi ennen täydellisen vakuuttavaa ja vedenpitävää toteennäyttöä. Tätä ennen Ulvila sirkus ehtii läpikäydä vielä monta näytöstä joiden taso jää nähtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 00:29

Olen seurannut uutisista asioiden edistymistä murhan tapahtumasta lähtien. Mun mielestä Auer on syyllinen vaan empäs minä nuita päätösjuttuja tee.. Mielenkiinnolla ootan millon tulee läpimurto ja selviää kuka oikeesti on syyllinen. Luulempa vaan että ei ratkee koskaan kuka on todellinen syyllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:24

Käsittämätön juttu - mielestäni nainen on kylmäverinen murhaaja joka osaa manibuloida kuulustelijoita ja sitä peitepoikaystävää.