Oletteko olleet pienissä vetimissä ulkona.Nyt kesä .

Veikkasin sitä kesää tulevaksi koivuista 16p aika hyvälle näyttä. Ei lunta meillä missään. Olen ollut 2 päivänä pikkuhoususilleen kokopäivän pihalla.Ihanaa. Tehnyt ulko hommia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 08:21

En ole riisuuntunut mutta käytän kyllä jo kevyempiä vaatteita. Meren rannalla sää on petollista eli vaikka on lämpöasteita, tuuli on aika viileä. Eilen oli 16 ast. plussaa ja suojaisilla paikoilla lämmintä.
Moni on näkynyt olevan shortseissa jo, niitäkään en koskaan kaupungissa käytä.
Mitä tulee "pikkuhousuihin".... ei onnistu minulta aluspöksyissä ulkona liikkuminen! Työpaikalla Vaaditaan määrätynlaista pukeutumista ja siihen on tottunut. Aamulla on aika kylmää, niin oli nytkin, käsineet olisi pitänyt olla vielä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 09.05.2011 - 14:48

Viikonloppuna oli jo niin nätti keli, yli +20°C että olin T-paidassa ja shortseissa pihahommissa. Mukavaa kun taas on lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:05

Huii...ei vielä täällä ihan riipeisillään olla. Tänään oli lämpimin päivä. Päivällä +21°C, mutta nyt tuulee kovasti. T-paidassa lähden puutarhahommiin ja ohuet verkkarit jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:09

Pikkuisen jo kevennetty asua, mutta aamulla töihin lähtiessä oli vielä aika kylmä tuuli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:15

Kyllä kesävermeet jo kaivettu esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:09

Johan toki sillä eihän sitä kesälläkeleillä turkkiin pukeuduta. Tosin töissä en ihan sortseilla vielä viitsi oleilla. Voisivat asiakkaat vain suotta huolestua luullessaan, että palellutan vähissä vaatteissa itseni ja sairastun kuumeeseen sillä eihän vanhojen ihmisten meilestä voi olla mahdollista, että toukokuussa tarkenee pukeutua muuhinkin housuihin kuin pitkälahkeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:29

Kyllhän tuota on kevennetty...
Mutta ei niin pahasti kun tulee lenkillä koiran kanssa katseltua, Kupittaan puistossa nurmikolla bikinit päällä aamusta asti makoilevat nuoret naiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 17:45

Miten pieniin luuet minun mahtuvan. Olin kyllä lyhyhihapuserolla.
Mutta ei mitään pikku sieviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:04

T-paita ja verskat päällä. Täälläpäin lämmintä riittää.
On todellakin kesä saapunut Airiston reunalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:43

Hihaton T-paita ja farkku shortsit, niillä on pärjännyt viime päivät ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:03

Ihan pikkuvermeissä en ole kekkuloinut, mutta täytyy uskoa, että kesä sieltä sittenkin tulee. Eihän sitten valitella heinäkuun helteillä. Kyllä näitä lämpöisiä ilmoja ollaan jo kaivattukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:20

Ainoastaan kengät vaihtuneet kevyempiin ja takki ohkaisempaan versioon.Aamulla töihin lähtiessä on vielä aika kylmää.
Mutta jos nämä lämpimät jatkuvat samalla tyylillä, heitän sukat nurkkaan, enkä laita takaisin, kun sitten, kun lumet taas tulee :) Olisin aina ilman sukkia, jos se vain mahdollista olisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:57

Kyllä on jo kesävetimet päällä, nytkin vielä + 24

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:47

hyvin tarkenisi vaikka ilkoseltaan,
mutta nuo opitut käytöstavat ja kaupunkijärjestys asettavat jotain rajoituksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 00:31

On tullu otettua aurinkoo kesähepenissä ja iha on kuuma tullu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:22

Ei nyt sentään pikkupikku -bikeissä, mutta teepaita ja shortsit ovat jo käytössä. Ei ihan vielä ole kesä meillä täällä. Nytkin on 9 astetta enää lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 05:00

Esille on kaivettu kaapista, mutta ei meillä vielä pikkareilla tarkene. Vielä pitää vähän odottaa ilman lämpenemistä.