Milloin viimeksi olet hyppinyt trampoliinilla? Oletko oikein voltteja innostunut siinä heittämään?

Minä pääsin eilen muutaman lapsen riemuksi hyppimään trampoliinilla ja ihan voltteihin en päässyt mutta muita pellehyppyjä tein hengästymiseen saakka. Mitähän se peinin (3v) mahtoi miettiä todetessaan ilme vakavana että täysillä hassu täti....

Avainsanat: trampoliini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 09.05.2011 - 14:50

Juu, tuon tuostakin käyn pomppimassa. Kunto tuntuu olevan vain aika heikolla tasolla kun jo viiden minuutin hyppelyn jälkeen olen ihan puhki. Voltteja en ole tehnyt, parempi niin ettei vaan telo itseään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 13:58

en ikinä .. jos näil polvil viel hyppelis ois ne naks ja poikki varmaankin ... kun nytkin on tuskaa kävellä tuon haravazumban jälkeen ... tai tuol lammen töyrääl olin niin huonos asennos , et nyt pitää otaa hiukka iisimmin , jot taas pääsee vesijumppaan edes .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:33

En sitäkään ole kokeillut. Siinä on vahinkojakin sattunut. Nyt olen nähnyt suoja verkon raunoilla joka estää putoomisen. Olisi se kiva vempain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:05

en milloinkaan ja jos itsesuojeluvaisto yhtään näillä kymmenillä pelaa, niin pysyn myös pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:27

Jaa.. milloinkas viimeksi olenkaan hyppinyt trampoliinilla ?.. Odottakaas kun muistelen hetken. Kyllä minä sen kohta muistan.... Juu nyt välähti. .. Se tapahtui vuonna 1000 ennen ekr... Ei sittenkään... Täytyy tunnustaa etten ole pomppinut ikinä yhdelläkään trampoliinilla, eikä erityisemmin tee mieli pomppia jatkossakaan. Johan siinä pihakuusetkin purskahtaisivat nauramaan ääneen jos tämä täti menisi moiseen vempaimeen taitojaan näyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:30

Poika osti viime vuonna, mutta minua tuon härvelin päälle ei ole mielenkiintoa hypellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 17:46

Siitä om kymmeniä vuosia, ei mamma kipeä hyppelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:01

Minun nuoruudessani trampoliineja oli vain sirkuksessa ja pellenä en ollut. Tuosta riemusta olen jäänyt paitsi ja tuo asian laita tuskin enää korjaantuukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:40

Muutamia vuosia sitten, viime aikoina on jäänyt vähemmälle trampoliini hyppelyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:55

En ole koskaan hypellyt trampoliinilla. Vannomatta paras, mutta luulen etten koskaan tule pomppimaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 20:46

Joitakin vuosia sitten....Kymmenen vissiin...Poikaa kuskattiin Puuhamaahan ja siellä oli mainiot trampoliinit,sellaiset maahan upotetut.Kesti isommankin ihmisen pomppia...Olivat huomattavasti turvallisemmat, kuin nämä isot pyöreät siniset häkkyrät, joita näkee vähän joka lapsiperheen pihalla....Naapurin tenava mm. sai kätensä kantositeeseen, kun olkapää meni sijoiltaan...

Mutta ne voltit jäi minulta kyllä tekemättä silloin 10 vuotta sittenkin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 00:34

Viime kesänä viimeksi. Voltteja en uskalla tehä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:16

En viimeksi ole voinut hyppiä, kun en ole koskaan hyppinyt, enkä hypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:57

Jeps, viime kesänä. En päässyt kyllä vauhdin hurmaan, ja ne voltit jäi tekemättä. Pitäisi olla ehkä notkeempi niin voisi onnistua. Kotona meillä ei ole, joten en pääse harjoittelemaankaan.