Helteitä tulossa, oletkos jo hommannut itsellesi viileän kesämekon ?

jos vasta harkitset, tässä vähän mallia maailmalta

static.iltalehti.fi/oho/riha...JID_oh.jpg

www.iltalehti.fi/oho/2011050...2_oh.shtml

Avainsanat: hellemekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 10:20

en ole ajatellut kilttiä hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 10:22

Ei taitaisi niin kovia helteitä tullakaan, että ottaisin pukuvinkistä vaarin. Pari uutta kesäkolttua on odottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:39

Onhan niitä kivannäköisiä näkynyt. Itselle en ole vielä hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:43

Näin alkukesän helteisiin mennään vielä vanhalla varastolla......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:51

Minä en mekkoja käyttele.
Jos käyttäisin, niin kotiväki ohjaisi hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:09

Blondi sanoi turkisliikkeen näyteikkunan edessä miehelleen?
- Olen kuullut, että jäniksetkin vaihtavat turkkinsa kahdesti vuodessa, minä tahdon myös kaksi turkkia joka vuosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:23

Viime kesänä ostetuilla mekoilla mennään tämäkin kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:53

Hankin hiljattain uuden koltun kesähelteitä varten ja vaikka se lyhyt onkin, niin ainakin kankut pysyvät piilossa. Eikä se ole tuollainen seksikäs musta ja pitsinenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:11

onko tyyki loppunu kesken, vai karteekiko se lie?
eipä tuo puolikas oikeen tuulisella päällä pysyys ylläkää.
en oo vielä uutta kesätanttua tai verhaa hommannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:50

Vanhat vain kaivettu kaapista tuulettumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:13

jos tuollase päällein pistäisin .. niin saisin syytteen taposta , ku titityytkin kuolis nauruun...satika sit immeiset :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:42

Kyllä juhlapuku kaunis on ei sitä mikään muuta. Noin kauniin päällä vielä.Jos olisi tuollain kroppa niin pukisin heti itsellekkin mutta erinlaisen arkikäyttöön.Kyllä minulla aika kaunis kesäkolttu on kaapissa. Viimekesänä pidin sitä muutamia kertoja ja sain huomiota .

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.05.2011 - 14:53

Niin, taas oli Iltalehti saanut tyhjästä jutun tehtyä. Taiteenlaji se on tuokin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:11

Mitäs sanot sopiiko tuo tyyli mun puutarhahommiin? Pitänee koittaa entisillä mekoilla mennä...mekkoa en käyttänyt yhtään kertaa viime kesänäkään. Ei ollut sellaisia menoja...shortseilla, legginseillä, capreilla ja uikkareilla aion pärjätä. Jaa, no lomamatkalle voisin kyllä pakata yhden mekon laukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:41

Taitaapi tuo jäädä hommaamatta liekö vielä huippuhintainenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 17:58

Iso froteepyyhe jääkylmään vetten kasettuna ympärille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 21:19

mekkoja ja hameita on ostettu,muta ei ihan noin paljastavaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:13

Ei vielä ole ihan niin kesä, että laittaisin kovin kevyet hepenet päälleni. Lahkeiden ja hihojen pituus on kyllä jo lyhentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:51

Taitaa niin paljon noita mekkoja tuolla kaapissa olla, etten taida uusia hankkia. Täytyy käydä kaivamassa jokin kiva esille.