Onko sinulla huoneentaulu ?

tässä yksi ehdotus : SINÄ OLET SELVINNYT!

Jos olet kasvanut kotiruoalla,
olet joutunut nousemaan vaihtaaksesi TV-kanavaa,
pyöräillyt kouluun ilman kypärää,
joutunut kelaaman kasettia lyijykynällä,
joutunut menemään naapuriin sen sijaan, että olet soittanut kännykkään ottaaksesi selvää mitä he tekivät ja kaupat olivat kiinni aina sunnuntaisin,

laita tämä seinällesi, koska

SINÄ OLET SELVINNYT!

Avainsanat: huoneentaulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 09:51

tämä oli minunkin seinällä naamakirjas .. mut luontoäippän muakkaamia tauluja löytyy tästäkin olkkarista 3 kpl ja paljon paljon lisää muista huoneista ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 10:09

" herra on luonasi joka yö " oli jonkun kotiapulaisen huoneentauluna.

mutta paikkansapitävähän on myös tuo Valperin huoneentaulu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:18

On Suomi ja Zetor maammekartta jossa Suomineidolla on molemmat kädet ja peräpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:26

Mitä oppiminen tarkoittaa? Sitäkö, että kerää tietoa vai vai sitä että muuttaa omaa elämäänsä?
-Paulo Coelho-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:50

Ilos' elää pitää, vaik' sit' päivää vähemmän.
Suomalainen kansanviisaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:20

Sweet home sweet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:08

Työpaikallani on huonnentauluna poikani 10-vuotiaana kirjoittama 10 kohdan lista, miksi äiti on ihana. Ja alimmaisena vielä lukee tikkukirjaimin, että ÄITI ON PARAS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:47

Kyllä tuon perusteela minulla on huoneen taulu.Tulli mummon vanha taulu mieleen oli uskonnolinen pieni,jossa teksti ,Herra on minun paimeneni, minulta ei mitään puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:13

Vaihtuvia lauseita jääkaapin ovessa yhdistettyinä ihaniin luontokuviin. Minun seinällä voisi ihan hyvin lukea:
"Kaikki muu on elämässä turhaa, paitsi puutarhanhoito".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:15

Taidan poiketa porukasta, sillä minulla ei olle ainuttakaan huoneentaulua seinilläni eikä tule olemaankaan. Kuvat riittävät minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:37

Oli joskus ei ole enää ollut vuosiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:00

Jaka päivä on armo uus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 09:12

Minulla ei valitettavasti sellaista taulua ole, mutta Silvio Berlusconilla on:

"Juttu ja tyttö" per päivä! Tässä Italian pääministerin huoneentaulu.

Tulee vain mieleen, että paitsi vanhuudenhöperyys myös sellainen sairaus kuin kuppa eli syfilis voi iskeä isoaivojen etulohkoon ja aiheuttaa tämän kaltaista käyttäytymistä. Kyseessä olisi jopa vuosikymmeniä sitten saatu syfilistartunta, ns. kolmannen asteen syfilis eli isoaivojen etulohkon sairaus, jonka tyypillisiä oireita ovat mm. estoton rivo huulenheitto ja ylikorostunut seksuaalipainotteinen käyttäytyminen. Sairauteen ei ole tehoavaa hoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 12:13

" MITÄ SUUREMPI, SEN PAREMPI. "

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:12

Olen monesti Positiivareissa käynyt lukemassa Huoneentauluja. Ihan oikeat läheisiltä saamat mietelausetaulut ovat kyllä makkarin seinällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:49

Äidin 10 käskyä

1.
Minä olen sinun äitisi.
Älä pidä minua palvelijanasi.

2.
Tämä on koti eikä täysihoitola.

3.
Jokainen korjaa omat jälkensä.

4.
Perheenjäsenet puhuttelevat ja
kohtelevat toisiaan ystävällisesti.

5.
Ulos tai sisään pyrkivä koira tai kissa
päästetään ilman, että äidin tarvitsee käskeä.

6.
Astiat viedään suoraan tiskikoneeseen.

7.
Tavarat takaisin sinne, mistä ne otit.

8.
Koiravuoro, läksyt ja huoneen siivous
hoidetaan oma-aloitteisesti.
Kokeista ja koetuloksista ilmoitetaan kysymättä.

9.
Noudatetaan äidin ensimmäistä
pyyntöä eikä odoteta huutoa.

10.
Äidin palvelukset maksavat 1 euron kappale:
tavaroiden laitto paikoilleen
ja toisten jälkien siivous.