Keväinen ilmiö tämäkin ,joko olet törmännyt?

Itsensä paljastajia on taas liikkeellä,kun ilma lämpenee.Minun tielleni on osunut joskus aikoinaan sellainen ja minä ainankin säikähdin kovasti.Ei tämä mies yrittänyt kiine käydä minuun,mutta esitteli kalleutensa niitä heiluttelemalla.Olin siihen aikaan vielä tyttönen ja kovin kokematon .Hyi kyllä se inhotti.

Avainsanat: itsensä paljastaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 10:24

kyllä niitä Helsingissäkin on,
ihan siellä 'herrasväen' porttikongeissa ja puistikoissakin,
mutta täällä ne pääse aika pian sisätiloihin 'lämmittelemään' ....

itse olen kovasti yrittänyt bongailla tällaista itsensä paljastajaa, huonolla menestyksellä toistaiseksi

static.iltalehti.fi/oho/riha...JID_oh.jpg

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 08:07

ei ole vastaan tullut lakeuksilla, missä lie etelä-pohjalaiset kalleuksiaan vilauttelevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 08:14

Empä ole huomannut!

Lisätty: 09.05.2011 - 08:37

www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tasmania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 08:17

Mitä niitä katselemaan. Onneksi ei ole tarvinnutkaan.
Taitaa olla enemmän naisten ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 08:32

Samoin, olen nuorena nähnyt ja kyllä inhotti. Nykyään kännykkäaikana pystyy nopeammin hälyttämään apua jos moinen tilanne tulee vastaan, joten heidän toimintansa on vaikeutunut, mikä on todella hyvä asia!

Lisätty: 09.05.2011 - 13:32

Ihan se oli Helsingissä Manskulla porttigongissa pussipysäkin lähettyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 08:46

Siitä kovin kauvan aikaa vierähtänyt ja vielä tuon muistan kun eilise. Olin 16v polkupyörää telineestä hain asemanseudulla, tuolla Hyvinkäällä. Odottelin naapurin tyttöä kun tuli jälempänä,molemmilla pyörät samassa paikassa.
Ihmetteli yhden pitkätakkisen miehen käytöstä, kulki ja ravasi .Välillä aika vierestä käppäili ja katseli. Olin vissiin arvaamattoman näköinen koska kesti ja arvuutteli. Sitten hinasi aika viereen , levitti sen takin, siellähän oli veltto ryppyinen käytetynnäköin velikulta ,roikku housusta ulkona. Käänsin itsen pois päin ja ukkeli meni minkä kintuista pääsi sillan alle.
Sanoin kaverille että tule ja nyt häivytään .

Lisätty: 09.05.2011 - 08:48

En senjälkeen ole tavannut. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:07

Joskus parikymppisenä olen viimeksi törmännyt itsensä paljastajaan ja silloin menin ihan hämilleni. Nyt voisin jo aika reippaasti osata kommentoida mokomaa, jos kohdalle sattuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:39

Ei täällä kaupungissa tuollaisia näy, ja jos jossain pyörii, kyllä virkavalta hoitaa. Jos sellaisen näkee, ei kannata kiinnittää mitään huomiota.
Ei ole helsinkiläinen kevään merkki ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:48

juu muutaman kerran ... turuus , mut taidan nykyisin olla niin vanha et pistää paljastaja takkiaan tiukemmalle luulisin ...
jumppis meitin kylällä onkin noita yhdessä kotieläinpuistossa muutamia kappaleita .. ovat minikenguruita ja todella arkajalkoi .. pomppis koppinsa taakse piiloon ,kun yritin kuvata heittii .. mut niin suloisii voi että .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:32

Kyllä Valperi tietää. Vuosikymmeniä sitten tällaisen satuin näkemään herraskaisessa ympäristössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:01

Tielleni ei ole tallaista sattunut, mutta olen kuullut, että meilläkin päin aina silloin tällöin joku päässyt näkemään.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:42

Enpä ole törmännyt, onneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:14

Parikymppisenä tapasin tällaisen heiluttelijan kävelytiellä sillan alla päiväsaikaan. Viime viikolla tuli lasten koululta rehtorilta viestiä, että läheisen kauppakeskuksen kulmilla on nähty itsensä paljastaja. Poliisille on tehty ilmoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.05.2011 - 15:00

Eipä ole näkynyt nakupellejä meidän nurkilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:18

Kuopiossa asuessa muutaman kerran pyörätien varrella uimakopin läheisyydessä olen törmännyt ja antanut raikuvat ablodit. Samoin kaupassa työssä ollessa sattui muutamia pukukoppipaljastelijoita. Yhdelle sanoi ettei noin mitätöntä kannata näytellä ja sen jälkeen ukko häipyi eikä toiste tullut vaatteita sovittelemaan. Täällä maalla on vain sivistyneitä ihmisiä...ja herrasväkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:40

Kupittaan puistossa nuoret naiset bikineissään makaavat nurmikedolla aamusta alkaen.. kyllä siinä shortseissaan oli myös jokunen nuori mieskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:18

Helsingissä Laakson ja Auroran metsäpusikot ovat olleet niitä täynnä muutama vuosi sitten.
Onneksi nykyinen kaupunkini on puhdas niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:09

Meidän seuduilla asuu niin äkäsiä akkoja, etteivät paljastelijat uskalla täällä vilautella. Aikuisopiskelukaverilleni osui sellainen kohdalleen kerran välitunnilla, ja hän tuli aivan järkyttyneenä siitä sitten tunnin alettua meille kertomaan. Ymmärrettiinhän me, tietenkin. Iäkäs vanhapiika kun oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:43

Enpä ole törmännyt, ja toivottavasti en koskaan törmääkään.