Napsu äidit,onko päivänne ollut täydellinen?

Minulla on ollut ihana päivä,sen saivat aikaan poikani ja mieheni.

Avainsanat: rakkaat läheiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 09:10

Äitienpäiväni oli täydellinen. Aamulla ruusu ja lahja mieheltäni (vaikka en hänen lastensa äiti olekaan) ja myöhemmin ruusu ja vastaleivotut sämpylät pojaltani (sämpylät tämä murkkuikäinen leipoi itse). Muuten ohjelmassa halonhakkuuta ja pinoamista, miehen äidin haudalla käynti ja ruokailu ravintolassa. illalla nautiskelimme parvekkeella lasilliset viiniä. Oman äitini luona vierailimme jo lauantaina.

Kysyjän kommentti

Ai miten ihana juttu,ettei mene suorastaan imelyyden puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 20:49

Yksi niitä ihanimpia päiviä oli tänään..säänkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 21:35

Täytyy myöntää, että aika maassa ollaan.Suru viesti yllätti ; rakas isoenoni nukkui viime yönä pois.Olisi pian täyttänyt 95 -vuotta.Jätti suuren aukon tähän pieneen sydämeen.Taas yksi synkkä muisto lisää äitienpäivän viettoon.... Monta muutakin surullista tarinaa kun tähän päivään liittyy...

Onneksi poika toi iloa päivään.Jaksoi olla seurana ja vähän hemmotellakin... Aurinko sentään hymyili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 22:12

Täytyy myöntää että kaikki meni nappiin...
Hiukan tuo kipukeppi ja piikkimatto mua hämmästyttää, mä kun inhoan kaikkea piikikästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2011 - 22:25

Aivan normi päivä. Kotona ei huomioitu sitä mitenkään, Mutta pari piiperoa kävi mummia muistamassa. Mummi itse teki hommia ulkona koko päivän, valmisti itse ruuan ja eli ihan normaalia sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 22:43

Aivan mahtava päivä kun aamulla kotiin tulimme. olen ulkona ollut auringon alla koko päivä. Mikä lintujen liverrys nyt tulin vasta sisälle.Ei kauniimpaa luontoa voi olla ja ilmaa.Olen valon ja auringon lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 07:05

Tavallistakin tavallinen sunnuntai, fillaroimassa kävin ja aurinko paistoi lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 08:40

Hieno päivä kaikenkaikkiaan, tosin aika raskas kaikkine vieraineen ja siihen liityviineen puuhasteluineen, mutta mukavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:15

ihana päivä .. sain mm. täläisen tekstarin ... Hyvää Äitienpäivää rakkaalle Mummille ! t. xxxx
sain myöskin pihaan mieni kaatamia puita , jotta saa tulla vaikka kuinka pakkas talvi niin me emme palellu , kun voi heittää takkaan ja hellaan klapeja ...tytär kävi lauantaina ja toinen olikin työs , jot soitto tuli , jossa hän pahitteli ,et korttit unohtuivat laittaa postiin .. eipä tuo haittaa ne tulevat sit kun tulevat .. syömään piti lähteä , mut innostuin niin kesäkukkia istuttamaan , etten malttanut lähteä , jotta isäntä grillas meille kabanotsit , jotka hän kipas hakemaan kaupasta 6 km päästä polkupyörällä eli 12km lenkki tuli häl ... voin sanoa et ne olivatkin hyviä ... liekö se , et hän kävi ne filarilla hakemas .. vai se , et olin hiukkasen nälkäinen ,kun urakkani lopetin , mut kyl ne olivat yhden noutopöydän väärti ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:39

Laitoimme yhdessä poikani kanssa äitienpäivälounaan. Kaiken kaikkiaan oikein mukava päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:25

Sydän on onnen ja surun täyttämä.