Niin olisko vinkkiä miten voisi naamioida aseen ja itteni. Mulla on pituutta jotain 154cm ja käytän warrior l96.

Muutakin vinkkiä vois pistää esim:taktiikoita ja minkä pislan vois hankkia toiseks aseeks. Käytän 0.28g kuulia snipussa

Lisätty: 08.05.2011 - 19:03

elikkäs tossa olis informaatioo niille ketkä ei tiedä mitä airsofti on. fi.wikipedia.org/wiki/Airsoft

Lisätty: 09.05.2011 - 00:00

jos käsititte väärin tuon naamioidin EN tarkoittanut piilottaa asetta vaan laittaa jonkin näkösen "huivin" ympärille joten se sulautuisi metsään ja EN aio ampua ketään ihmistä tai muuta elävää olentoa vaan pelata vain airsoftia!!!!!! ps:airsofti ampuu kuulia jotka ei tee vakavia vammoja (vähän kirpaisee jos osuu paljaalle iholle) niin airsofti ei tee vakavia vammoja ellei osu silmään mutta airsoftia EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA PELATA ILMAN SILMÄ SUOJIA!!!!

Avainsanat: kuula-ase airsoft

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 18:31

Mitähän teet aseella? Ketähän varten piiloudut? Miksi tarvitset toisen aseen? Siinäpä kysymyksyä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 17:48

vähän voisit tarkentaa aikeitasi

aseena sinulla näyttäisi olevan ilmakivääri (?) , keneltähän haluat piiloon harrastuksesi tiimoilta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 18:59

Meinasitko lähimmälle R-kioskille suunnata vai peräti pankkiin ? Toivottavasti kyse kuitenkin jostain "pelistä" ... Nyt ollaan kyllä alueella, jota en tunne yhtään,että onnea vaan piiloutumiseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 06:32

josko röllipuku itselle ja joku vastaavanlainen suoja aseelle .
www.leka-airsoft.fi//artikke...naamiointi
www.airsoft-eden.com/tee_its...cat=4&

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:44

Pojallani oli maastopuku ja -lippis, joskus myös kypärä. Aseelle oma kantopussi. Muista käyttää maskia, jotta säästyt hammas- ja kasvovaurioilta. Palisanterin linkeissä on Leka-nettikauppa, josta poikani tilasi tarvikkeita ja aseita.