Kaikille meille äideille ja mummoille sekä isomummoille oikein ihanaa juhlapäivää. Nauttikaamme omasta juhlapäivästämme.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...4--Keitele

Lisätty: 08.05.2011 - 11:09

Valperille kiitos kukasta, kaunis on.

Avainsanat: päivä juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 09:16

Kiitos kauniista kuvasta ilo oli katsoa.Nyt kaunis päivä tulolla oikein keväinen ja vihreä.Aamulla kl6 oli kakkuni valmis vietäväksi omalle vanhalle äidilleni.Joimme yhdessä aamukahvit siellä ja nyt kotona.
Hyvää jatkoa päivälle, nauttikaamme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 08:50

Kiitos toivotuksesta ja samaa sinulle, ilmakin täällä on hyvä päivän viettoon ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:45

Kiitos samoin Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 10:50

Kiitos kiitos! Samoin sinne! Pojan tuoman paketin juuri äsken aukaisin... Mukavaltahan tämä tuntuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:06

mahdollisimman mukavaa äitienpäivää kaille teille päivänsankareille

valperi.blogspot.com/2010/04...kukka.html

(ei ollut muuta lähettää teille kuin vanha vappukukka, toivottavasti se kelpaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:06

Kiitos Mariaana Sinulle toivotuksesta ja kauniista kukkasista.
Minäkin jo saan 4.ttä polvea juhlia. Kotona olen. Kunto ei ole
oikein juhlatuulen . Mutta pidetään lippu korkealla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:39

Jumala lähetti enkelinsä maan päälle ja pyysi tuomaan mukanaan kauneimman asian maan päältä. Enkeli ei osannut päättää ja siksi valitsikin kauneimman kukan, ihanimman tuoksun ja äidinrakkauden. Matka takaisin oli pitkä, niimpä kukka kuihtui, tuoksu haihtui, mutta äidinrakkaus pysyi. Sen enkeli ojensi Jumalalle kauneimpana asiana maan päältä.

Hyvää Äitienpäivää kaikille Napsu Äideille ja Isoäideille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 18:25

Toivottavasti virtuaalikahvit munkin kera maistuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2011 - 22:13

Lämmin kiitos. Toiseksi nuorimmat piiperot kävivät mummille tuomassa kukan ja nuorimmat minä näenkin heti kohta tiistaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 04:29

Kiitos, kiitos.