Voiko jo kasveja jättää lasitetulle parvekkeelle koko päiväksi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 14:41

meillä on tuos ulkokuistilla ollut kukkia jo jonkun aikaa oottelemas pihalle pääsyä ,kuhan yöt vaan lämpenis .. laitavain jos tulee halla yöt niin peittele sit arempia lajikkeita ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 15:27

Minulla ei lasitettua parveketta ole ja en niistä olosuhteista mitään tiedä, mutta läpinäkyvän muovin alle olen siemeniä laittanut, siellä versoja näkyy nyt 2 viikon perästä kylvöstä. Ei käy ilmi kysymyksestäsi mitä kasveja aiot päiväksi jättää heitteille. Toivottavasti ei sinulla ole kotieläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:29

Minulla on lasitettu parveke, joka on päivänpaisteessa koko päivän lähes ja uskoisin, että säilyisivät.
Riippuu tietysti missä asut ja mitä kukkasia sinne veisit. Orvokit olen jo vienyt hautaumaallekin.

,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 16:12

Kyllä mitä ilmeisemmin voit jättää. Ei ole enää yöpakkasia ainakaan meidän kulmilla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 19:05

useimmat kasvit pärjäävät jo yötäpäivää paljaan taivaankin alla, vielä paremmin lasitetulla parvekkeella kunhan eivät aurinkoisena päivänä läkähdy kuumuuteen (muista kastella ja tuulettaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 21:44

Kyllä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:56

Narsissit laitettiin, siellä ne oli ja kuumuuden takia myös meni. Ei ainakaan ilman valvontaa pidemmäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 23:20

Melko varmasti voi, varsinkin jos parveke on korkeammalla. Ei sinne ekakerrokseenkaan kesäpakkaset ihan helpolla pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:37

Yöpakkasten vuoksi kyllä jo hyvinkin, mutta jos lasitus on kovin tiivis, ne kyllä sinne läkähtyvät jos ei aurinkoisena päivän avaa "ikkunoita". Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:12

Uskon että voi minulla ei tuota lasitusta ole joten kukkaset saavat minua vielä odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:27

Kyllä.