Mikä kesäauto saa intohimosi heräämään?

Tässä oma ehdoton suosikkini www.youtube.com/watch?v=CrqN...re=related

Avainsanat: kesäauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 12:24

Kyllä se taitaa olla sellainen vanhemman mallinen avokattoinen Mustang :) Toki uudempikin kävisi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 12:35

Hip, hei en tunne automerkkejä juurikaan, mutta kyyti kuin kuin kyyti saa minu hyvällä meilelle, kun sitä tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 13:06

Mahtaako mikään auto, saada intohimoja heräämään. Eipä juuri. Mutta olisihan se kiva sellainen auto kun musta kuplavolkkari jostain 65v mallia.Toinen olisi räättikattoinen Citroen joka kurvissa jousienpäällä keinuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 13:15

Ei mikään automerkki saa minua heräämään , mutta keväällä kun talvisäilösta Corvetten Barbiauton tuo naapurin mies esille ottaa niin vähän sydän hyrähtää ja poikani vanhan Harley Davisonin käyntiin laittaa ja urkuttaa nin tulee mieleen nuoruusvuodet, on sillä naapurin miehellä myös avoauto punainen Triumh, ja muita museoautoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 14:04

eipä nuo autot suuremmin saa mitään muita tuntemuksia , kuin viimeksi vanha saabbi vanhus teki stopin kaupan pihaan ja siinä sitä oltiin ostosten kans ja apua soittelin , jotta kotia pääsin, jot pien harmitus iski silloin ...no taas olen hyvällä tuulella , kun autovanhus on kotona ja kunnossa....mut vieläpä korjaamon tohtorit sen kuntoon sai ...hää ku jo 17v ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:40

Entinenkin tyttö sanoi että Saab eestä Saab takkoo. Siinä olis itua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 16:10

Melkein kaikki avoautot saavat katseeni kuumalla, poutasäällä, joten avoauto olisi kiva kesäauto. Onneksi nykyajan autoissa on ilmastointi, joten ei tarvitse läkähtyä tavis auton ratissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:42

ei ole enää niin kiire, tällainenkin olisi kiva

valperi.blogspot.com/2007/06...oilta.html

-

Lisätty: 07.05.2011 - 19:23

eipä olis paha tää TARMOn Jaguaarikaan

valperi-ontheroad.blogspot.c...kynyt.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 19:00

Suosikki kesäautoa minulla ei ole. Nuoruudessani vain prätkät saivat sydämeni väräjämään. Prätkäkesät ovat jo taaksejäänyttä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:48

Citroen 2 CV avokatolla. Auto, joka vaatii asennetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:53

Rättisitikalla kiikkuen ja keikkuen tulisi nopemmin kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 23:18

Avokattoinen Mersu tietenkii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 04:02

En varmaan saa koskaan ajaa, niin on pakko tyytyä juomaan.
www.youtube.com/watch?v=pLODVlX-eNA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 07:19

Mulle riittäisi avokattoinen kuplavolkkari......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:11

Avoauto merkistä viis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:14

Meidän oma kesäauto. Museokatsastettu Kleinbus-volkkari.Helmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:26

Ei minulla suosikkia ole, kaikki käy.