Mitä laittaisit täytekakun väliin?

Teen itse täytekakun huomiseksi ,kermaa laitan päälle ja väliin,mutta mitä muuta laittaisin.

Avainsanat: kakkua täytteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 10:19

Minä olen hyviä kakkuja tehnyt Mascarpone juustotäytteellä, Tiramisukakkua, kaikki ovat aina siitä tykänneet, ohjeita löytyy netistä monta.

Kysyjän kommentti

lAITOIN SITÄ JUUSTOA JA SITRUUNARAHKAA SEKAISIN JA ALLE BANAANIA,KYLLÄ TULI HYVÄ TÄYTE,KERMAA KAMALASTI PÄÄLLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 10:44

Itse laitan kellarista omia hilloja. Sekotan mustaherukka ja mustikka hillot sekaisin ja reilusti väliin. Dronnikholmin hillot hyviä mansikka.Pakasteesta voi käyttää siihen vielä kokonaisia marjoja jos on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:25

Banaania ja vadelmahilloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 12:45

Jos tekisin kakun laittaisin perinteistä maniskkahilloa vain. lapsetkin ovat kovia sen perään.
Tänä vuonna en tee,ostan kakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 14:45

laitan kermavahdon joukkoon rahkaa ja sinne sekaan vielä vattuhilloa ja banaania .. päälle kermavahtoa ja vattuja .. olen sellainen vattujen fanittaja , et sitä laitan ain sinne minne se sopii ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:29

Meiän kakussa on kermaa ja mansikkahilloo välissä,päällä myös kermaa sekä ranskalaisia pastilleja ja sellasia sokeriruusuja. Yleensä äiti laittaa kakuntäytteeks kerman kaa banaania tai tota hilloo,ite laitan melkein mitä sillä hetkellä sattuu kaapista löytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 16:04

Yleensä laitan mansikkahilloa ja banaania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 21:43

Minun kakkuihini tulee kerrosten väliin aina sitä mikä kulloinkin tuntuu parhaimmalta eli mansikkaa, vadelmaa, maustettua rahkaa, kermavaahtoa, banaania soseena, kuningatarhilloa, lakkoja jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:49

Lakkahillo täytteenä hivelee minun makunystyröitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 23:16

Ei erilajiset jäätelötkään ole hassumpia. Voit sitten vaikka pakastaakin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:41

Itse pistin mustikkaa ja vaniljavanukasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:18

mansikkaa, banaania ja kuningatarrahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:25

En muuta kun kermaa ja mansikkahilloa.