Huomenia ja aurinkoista aamua napsuille sekä kiitos ja kumarrus omenapuu- ja sireenivinkeistä. Mitä puuhaatte tänään?

Olen istuttanut pihalle keinun taakse valkoisen ja lilan värisen pihasyreenin. Lisäksi maahan laitettiin se perheomenapuu..mielenkiintoista mitä siitä tulee. Tänään hankinnassa kaneliomenapuu. Ostin myös Valamon ruusun ja yhden köynnösruusun jotka lähden kohta istuttamaan. Sitten taas puutarhakauppaan ruukkuostoksille.

Lisätty: 07.05.2011 - 07:08

Pullat ovat uunissa joten tässä tulee napsulaisille lämpimäisiä, pullan tuoksua virtuaalisesti.

Avainsanat: pensas puu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 14:39

kiitokset tuoksuist ...mahdoinkos nyt lihota taas kilon noist tuoksuist ...tytär tuost just läksi miehensä kanssa ja ruantein joka just menikin masun täytteeks .. tuolla piha homis loukkasin taas polveni , jot hetken pitelen konttia pystys ja sit pien siivous sekä jos sit ulkona jotain kuokkis .. pavosenheskat eli hevosenpaskatkin ois vielä ruusujenalle laitettavissa ..... parvekeruukuihin joita on 7 kpl laitoin jo osaan orvokeita kera kanankakkan ja pelarkuniat,horttensijat sekä margareetat oottavat ulkokuistilla öiden lämpenemistä ,jotta nekin saanen laittettua sit niihin ruukkuihin ...en vieläkään uskalla istuttaa noihin isoihin piharuukkuihin kesäkukkia , just ku yöt niin kylmii .. pitää nyt kuunnella noit lämpötiloja mitä sit lupaavatkin .. sit taas puiutarhaan kukka ostoksille ..mustikkapensaan aattelin istuttaa ja luumupuukin ois kans kiva ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 06:31

Huomenta vaan, olet todella innokas puutarhuri!!! Matka suuntautuu tänään kohti Keski-Suomea, siellä kukkasien vientiä äitien ja iso-äitien haudoille, samalla reissulla sitten kierros sukulaisissa tänään ja huomenissa äitienpäivälounaalle jonnekin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 07:03

Minä vähän pihalla tänään touhuan ja loppupäivän istun keinussa lukemassa kirjaa ja ihailen kevätkukka loistoani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:33

Yö oli tosi kylmä ,alavalla paikalla pakkasta.Nyt aurinko paistaaa kauniisti mutta lämpöä ei ole kun 6+
Linnut leikkii ja laulelee varsinkin aamuisin ja iltasella.
Nyt olen linnuille syöttänyt vappumunkeja.Joku oli kipannut meidän tienvarteen ison laatikollisen tuoreita hillomunkkeja .Oravatkin saaneet tarpeeksi munkkia.Näin kun kävin postia hakemassa että jonkun iso kissakin niitä söi.Parempi luonnossa eläimille, kaikki varmaan tulee syötyä.
Jotian tässä päivänmittaan teen .Meillä Porista miehen veli kylässä ja lähtivät autonäyttelyyn Lahteen.
Saunassa iltasella kävimme .Perunatkin meni maahan eilen ,en jaksanut odottaa tuota viikoa 20.Oli koneenpäälle toinen henkilö kaveriksi. Meillä vieraat laitetaan töihin.
Tuli 20*50m penkit.Omista siemenistä ,ostin uutena lajikkeena 20kg van hogh,metsästin kylläkin nikolaita en saanut.Lajikkeet nyt ,timo, siikli,rosamunda, van hogh.
Pihalle tästä lähden kyllä kuokkimaan kukkapenkkiä ja istutan taimia ja haravoin.Joten sinne terveiset naatitaan luonnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:56

Tänään päivä menee leipoessa huomista varten ja pikaisesti käyn myös tänään vanhempieni luona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:07

Alan just pesemään parvekkeen ja sitten siivoan koko asunnon, siinähän sitä puuhaa riittää tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:08

Maaliostoksille. Kesäautoon pitäisi saada väri "niskaan" kesän aikana. Sitten äidille ja vaimolle pitäisi jotain mukavaa huomiseksi keksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:29

Muutama tunti vierähtää harrastustoimintani kokouksessa. Tähän tilaisuuteen leivoin eilen kaksi Fazerin Sininen kakkua. Taidan repsahtaa ja ottaa itsekin yhden palasen. Iltaa vietän perheeni kanssa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 12:49

Minä en tee yhtikäs mitään tänään, olen vetelämpi kuin onkimato.
Täällä on riehunut vatsa-, ja oksennustauti aika laajaltai ja minäkin kaksi
päivää sitä podin, joten se vei voimat kokonaan. Nyt odottelen, voisinko kauppaan lähteä
pipahtamaan.ei tule kakut , eikä paakelsit mieleen. Mariaanan virtuaaliset pullat voivat tehdä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 19:16

mm. pihanurmikko tuli ajeltua ensimmäistä kertaa tälle kesälle ....