Huomenta kaikille napsulaisille.Eiole pakkanen pannu viimme yönä.Mitkä on äitienpäivä suunitelmat??

Avainsanat: pakkanen ei meillä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 05:29

Ei ole pakastanut, ei.
Kraka kaulaan ja koulun juhlaan on tarkoitus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2011 - 05:49

Lämpötila reilusti (+ 3 ) plussan puolella, seuraavaksi auton nokka kohti Keski-Suomea, siellä sukukierrosta ja kukkien vientiä haudoille....Huomenna sitten äitienpäivälounaalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 06:05

Huomenta vaan...aikainen lintu madon nappaa. Tosiaankaan viime yönä ei ollut pakkasta. Huomenna, äitienpäivänä menemme ensin tervehtimään elämäntoverin äitiä dementiakotiin ja sen jälkeen kakun ja ruusujen kera minun kotiini tuohon naapurikuntaan. Oikea äitini on saanut tervehdyksen kortin muodossa ja jos kesemmällä pääsisi siellä Raaseporissa käymään. Hän toipuu lonkkaleikkauksesta. Itse laitan äitienpäivälounaan tänä vuonna. Poikani perhe lähti Turkkiin ja tyttäreni pistäytyy poikien kanssa ilmeisesti tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:44

Alavalla maalla pakkasta meillä.Ei mitään pahaa tehnyt. Meni eilen perunet maahan en odottanut viikoa 20. Tuli kylään mieheni veli ja oli kaverina koneenpäällä.Joten vieraat töihin meillä laitetaan.
Tuli paljon perunaa.
Saa talkoot syksyllä pitää jos antais niiden nostaa jotka perunasta tykkää.Katsoisi kuinkamoni talkoolainen haluaa itselleen perunaa.Sillee niistä parhaiten eroon syksyllä eroon pääsee.
Tänään tehdään iso pohja täytekakkuun ja aamulla aikaisin koristellaan . Viedään auringon noustessa Hyvinkäälle vanhalle äidille.Saa tarjota siitä ketä poikkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:55

En tuosta yöpakkasesta tiedä mitään kun nukun siihen aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:05

Aivan ihana auringonpaiste, lämpöasteita 9 astetta. Oli mukava käydä koiran kanssa pitkä aamulenkki. Äitienpäivää en vietä, sillä minulla ei ole enää äitiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:21

Ei ole pakkanen pannut eikä ruoste raiskannut vaikka rautasängyssä nukunkin.Huomisesta en vielä osaa sanoa,kun en tiedä viekö nämä mihet minut ulos syömään,se olisi kyllä ihme,mutta saa nähdä.Anopille viemme kyllä kukan ja oman äitini haudalle vien kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:11

Äitienpäivänä käydään äidille viemässä jotain (ei tiedä vielä). Ja vaimolle tietysti aamukahvit vuoteeseen.. Ja anoppilassa käydään myös. Taitaa tulla kahvin ja pullan täyteinen päivä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:34

Päivä vietetään kotona sen suuremmin juhlimatta. En ole harras juhlapyhien viettäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 12:52

Päivät vain jo tähän aikaan. Luultavasti en tee yhtikäs mitään.
Tytär veisi syömään, mutta minulla on paasto määräys sunnuntai päivälle.
Maanantaina on "ihana" vatsa tähystys. Joten en nauti huomisesta ollenkaan murjotan vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 14:51

tytär piipahti miehensä kans ja toinen työhukissa , jot isännän kans kahden ollaan .. lausahin tuos pienen toiveen , et joskos pääsis seisovaanpöydän antimille jonnekkin .. saapi nähdä mittee hää sit huomenis tuumaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 22:38

Heippa vaan. Ei pakkanen pane eikä ruoste raiskaa... suunnitelmissa on käydä kasvihuoneen kimppuun jotta sain potut, tillin ja persiljan kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:48

Lastenlapset piipahtavat iltapäivällä. Tärkeä asia molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:52

Täytekakun pohja otettu juuri uunista. Täytän ja koristelen sen aamulla. Koristekukat olen tehnyt marsipaanista jo viikolla aiemmin.

Aamiainen sänkyyn ja jokunen lahjakin sekä tuo kakku. Haen todennäköisesti kukan tuosta läheltä kukkakioskista, joka aukeaa äitienpäiväaamuna uskomattoman aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:24

Äitienpäivä oli vähän kolea ja kylmä. Täällä taisi tuullakin.