Siin ei ole midagi ?

kun oven päällä on tällainen kyltti niin missähän ollaan ja mitähän sen oven takana mahtaakaan olla ?

valperi-ontheroad.blogspot.c...itaan.html

Lisätty: 07.05.2011 - 18:53

ihanpa oikein tiesitte, paikka on Viru hotellin kuuluisa 23. kerros,
aiemmin sen oven takana kuunteli KGB, nykyisin sieltä löytyy museo

ainakin komeiden maisemien ja mainion museo-oppaan (Jaana) takia siellä kannattaa käydä kun paikkakunnalle sattuu ...

Lisätty: 07.05.2011 - 18:53

ihanpa oikein tiesitte, paikka on Viru hotellin kuuluisa 23. kerros,
aiemmin sen oven takana kuunteli KGB, nykyisin sieltä löytyy museo

ainakin komeiden maisemien ja mainion museo-oppaan (Jaana) takia siellä kannattaa käydä kun paikkakunnalle sattuu ...

Lisätty: 10.05.2011 - 08:16

se entinen ravintola oli kerroksessa 22. , eli KGB istuskeli siellä ravintolavieraiden päällä

Avainsanat: ovikyltti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 22:02

Viittaisi Viron suuntaan ja eihän tuohon muuta voi sanoa, kuin että siellä ei sitten ole mitään. Ei kannata siis mennä sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 22:03

Kyseessä on hotelli Viru Tallinnassa ja hotellin 23.kerros, jossa sijaitsi KGB:n salakuunteluhuone
eli huone jossa ei ole mitään=siin ei ole midagi!

www.hs.fi/matkailu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 22:21

Viru Hotellin 23.kerros: matka.hs.fi/juttu/1135263198952

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 06:08

Eipä kannata kurkistella, kun siellä ei ou kerrassaan yhtikäs mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 06:20

Vastaus tulikin jo. Tuo Palisanterin linkki selittää hyvin, miksi erään varsin riehakkaan ryhmän, urheiluseuran palkintomatkaisten ehdotukset saivat Hotelli Druzhban tarjoilijat varsin vaivautuneiksi, kun paluumatkalla Leningradista kävimme siellä syömässä.
Porukka kun oli tottunut jobbareihin ja vähän muihinkin, joille kaikki länsimainen kelpasi, mutta nämä tarjoilijat eivät olleet sellaisia.
Se matka olisi saanut jäädä tekemättä, mutta kyllä siinä oppi kaikenlaista ihmisten käyttäytymisestä. Tarkoitan tietysti suomalaisten!

Lähteet:
Oi niitä aikoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:57

Viron sanakirjasta:
Siin ei ole midagi. – Täällä ei ole mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:01

Täällä ei ole mitään

Viro...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 12:55

Siellä ei siis ole salakuuntelua ollankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 14:52

jaa ,et valvoiko isoveli ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 22:31

En olisi tiennyt, mutta nyt tiedän käydä katsomassa kun menemme heinäkuussa ehkä juuri Viru-hotelliin yöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 22:42

Silloin kun niitä rakennettiin oli 70% betonia ja 30% kuuntelulaitteita. Ovatkohan vieläkin paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 00:06

Olisikohan se samassa kerroksessa kuin entinen ravintola, sillä viimeksi Virussa käydessäni "ei ollut midaki" ravintolaa ylhäällä. Vaan ennen oli, oli jopa raidallista hyytelöä jälkiruoaksi.