Oletko saanut niskaoireita näillä tuulisilla keleillä? Ottanut särkylääkettä kipuihin?

Oikein pukeutuminen vaikea....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 14:13

Niskaa särkee ja pakottaa muutenkin työnteon takia, joten buranaa tarvittaessa ja liikunta tietysti auttaa jonkin verran.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.
Niskat ja hartiat jatkuvasti kipeänä työstä ja viimasta ja ties mistä...Jatkuva riesa, vaikka tyyny kunnollinen jne...Liikunta hieman auttaa ja sitten vaan troppia purkista, kun mahottomaksi käy....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 12:58

mulla on niin hyvin tuuletettu niska, pienestä pitäen avoveneissä kuljetettu, ettei kyllä oireile kuivallakaan maalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 13:13

En ole saanut, sillä olen yömyssyillä lääkinnyt etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 14:08

Kaulahuivia käytän edelleen ja varsinkin pyöräillessä suojaan hyvin sekä kurkun että niskan. En ole troppeja tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 15:11

Kyllä kova veto niskaan saattaa käydä. Mulla ollut hyvin päällä esim. vappuna kun oli pirun kylmä tuuli.
Ei ole niska ollut kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 19:22

Eipä ole tullut kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 21:08

Ei kyllä niskani tiedä mitään tuulisesta säästä. Olisko sinulla jostain muusta syystä niska kipeytynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:53

Ei ole niska vaivannut, oletko ehkä ajanut autoasi ikkuna auki jotta olet vetoa siinä saanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:59

Pilkkihaalarit päälle ja pipo päähän. Lämpimät hanskat ja kengät. Voi olla vaikka yön ulkona. Ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:15

Mulla on noita niskaoireita ollut, mutta tuntuisi nyt tyynynvaihdon myötä helpottaneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:16

Kyllä näitä kipuja on niskassakin, mutta ei johdu tuulesta, vaan niskanimakan siirtymisestä 2 mm
paikoiltaan.
On jo monta vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 22:21

Eipä ole tullut niskakipua tuulesta, muusta kylläkin. Yleensä otan särkylääkettä kipuun, on se sitten missä kohtaa raihnaista kroppaa tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:11

En ole saanut.