Veneilijä-Napsut ohoi! Milloin aiotte laskea veneenne vesille, vai joko se on pässyt kevään laineille?

Meillä vene vielä tukevasti maan kamaralla, vaikka rakenteensa puolesta se voisi olla talvetkin järvessä. Varmastikin vasta touko-kesäkuun vaihteessa lasketaan veteen.

Avainsanat: vene vesille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 09:52

Lasken sen trailerilta vesille mennessäni ja vedän kotiin tullessani.
Ostin pysyvän laituripaikan kumipyörillä ennen venettä. En ole "lätäkköön" sidottu. Niin yksinkertaista se on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2011 - 13:09

Vene on vajassaan, ei ole kiirettä meren laineille kun on niin kylmää. Toukokuun lopussa matka joten ehkä sen jälkeen sitten siirretään vene paikalleen. Vähän sillä on käyttöä ylipäätään mutta kun meren äärellä talo on , kuuluu venekin varustukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 13:26

Vene on vielä rannalla..ei tee mieli vesille, kun on niin kylmää. Toinen vene pitänee noutaa kaupungista huomenna joten sitten on kummallekin omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 14:50

minun vene on käytössä ympäri vuoden,talvi aikaan hyvät veneily ilmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 16:13

Ei ole täällä lähettyvillä järven järveä, johon mahdollisen veneen laskisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 16:18

Eipä ole minkään valtakunnan purtta...
haaveissa vain purjehdin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 16:26

Meillä tässä lampi ja sen rannalla ruuhi jota lapioin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 16:38

Venho on vesillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 19:36

Juhannuksen tienoille menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 20:55

Soutuvene on ollut jo pitkän aikaa. Moottorillinen menee ensiviikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2011 - 21:55

Tuolla se tontinperällä vielä uinailee pressun alla. Moottorin ropeli lähtee oiottavaksi ja sitten vasta se pääsee pörpöttämään veneen perään vieden meidät mökille - jos jäät ovat jo lähteneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 22:38

Ei ole paattia , jonka vesille laskisi. Kesällä pikkupoikien kanssa laitamme kaarnaveneet vesille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 21:14

Ei ole venettä, mutta eilen kävin rantoja kiertämässä ja oli jo paljon veneitä laskettu vesille sekä myös soutelijoita vesillä. Kiva katsella muiden veneitä kun omaa ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:17

pääsiäisenä laskettin pikkupaatti tuohon lammenrantaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:24

Kyllä ei ihan vielä ole päästetty venettä laineille. On kunnostettu ja harqvoitu mökin ympäristö kuntoon
ensiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:09

Jätän laskematta, kun minä en omista venettä.