Kiinnostavia harrastuksia..puutarhanhoidon lisäksi? Mikä sinua miellyttää tällä hetkellä eniten?

Lisätty: 05.05.2011 - 13:24

Mukavia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita kaikilla. Jokaisella on se oma juttunsa josta pitää ja joka kiinnostaa. Harrastuksen parissa viihtyy ja sielu saa uutta energiaa. Ilman harrastuksia elämä olisi kovin yksitoikkoista. Oman käden jälki ilahduttaa syvästi olipa se sitten kudottu lapanen, maalattu taulu, kukkiva pensas tai onnistunut kahvikakku. Luonnon kauneus ja hiljaisuus on parasta lääkettä mielenterveydelle joko pienin annoksin tai kukkuramitoin kahmaistuna. Nauttikaamme silmän näkemästä kauneudesta, korvin kuulluista elämyksistä ja ihanista aistit avaavista tuoksuista.

Lisätty: 06.05.2011 - 07:48

Mustion linna kiinnostaa minua kovasti. En ole käynyt, ajanut aina vain ohitse äitini luo mennessä, mutta jospa kolmen viikon päästä poikkeaisi siellä.

Avainsanat: kiinnostava harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2011 - 10:36

Harrastusten suhteen en hypi asiasta toiseen eli mitään uutta aluetta ei ole eikä voi tullakaan sillä nykyiset harrasteet vievät liikenevän ajan. Mitä harrastan, en taida luetteloa laittaa kuitenkaan. Liittyvät kuitenkin taiteeseen (aktiivina harrastajana), kirjallisuuteen, yhteiskunnalliseen osallistumiseen aktiivisena.
Mustion linnassa avautuu uusi näyttely, aiheena Marie Linder, sen aukiolot täytyy tarkistaa. Lähestyvä viikon lämpöloma teettää töitä eli garderoobin tarkistus (komeroissa ei ole mitään päällepantavaa taaskaan!!) ja myös yksi tohtorinväitöstilaisuus pikapuoliin, sinnekin on pukeutumiskoodi ja asu taitaa olla valmiina kyllä.
Elokuvissa on tarkoitus käydä ja kreikkalaisen artistin konserti lähestyy, siinäpä harrasteita toukokuulle.

Lisätty: 05.05.2011 - 13:12

Vaatii tarkennusta eli puutarhanhoito ei ole itselleni mikään kiintoisa harraste.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 15:46

Olemme poikani kanssa ostaneet muutaman skootterimopon raadon autotallin täytteeksi. Niitä yhdistelemällä tarkoituksemme on saada aikaiseksi yksi toimiva mopo - saa nähdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:48

Tällä hetkellä kaikki vapaa-aika menee tavalla tai toisella rakenteilla olevaan omakotitaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:49

No sitä puutarhanhoitoa ei edes minulla ole, joten harrastukseni ovat nyt hyvin vähissä.
Kädet tekee stop. Vaikka kirjoittelen paljon, se jotenkin luistaa, mutta kyllä se illalla hartioissa
tuntuu.Ihailen toisten aikaansannoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 16:03

Kyllä se uinti on.Se miellyttää ja tulee jälkeenpäinkin hyvä olo.Tänään hallilla oli hyvin tilaa ei kukaan uintia häirinnyt. Tuli uitua rintaa 1km selkää 300m ,potkuja 300.Mieheni siinäajassa ui puolet enemmän.Nimitän häntä veismylleriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 16:06

Kyllä lukeminen on varmaan se ykkös juttu.Luen kaikkea.Tällä hetkellä kirjoista menossa Lisa Marklundin Paikka auringossa.Sitä ennen luin Jean M. Untinen Auelin Maalattujen luolien maa.Pöydältä löytyy myös Espanja,Välimeren keittiö...Ja muutama sanakirja....Muutama Lontoonkielinen teos...Aikakauslehti...

Toisena tulee Koirat.Ja tietenkin Jänis.Niiden kanssa ei tekeminen lopu.Välillä tuntuu,että työnteko ihan haittaa eläinten kanssa tekemistä...

Kolmantena uiminen.Talvella avannossa ja uimahallissa ja näin kesän koittaessa mökillä järvessä.Uiminen on nautintoa ja rentoutumista parhaimmillaan.

Ja kyllä tässä omakotitaloasumisessa pientä puuhaa aina on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 16:51

Koti on ollut viime aikoina se harrastus ja tuo piha, en halua edes lähteä minnekään mitään harrastamaan. Naapurin rouva aamulla leikillään kyseli, montako kertaa viikossa pölyjä pyyhin pihakasveiltani kun aina minut näkee konttaavan kasvieni lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 17:06

Ääntäni olisi kiva availla. Perjantaina olisi kilpailut, mutta taidan mennä vain kannustusjoukkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 17:32

Lukemista Egyptistä ja lapsenlapsen hoitoa silloin tällöin...
Nyt äitienpäiväkekkerit ja mun synttärit (lauantaina) tulossa jotka haluan viettää yhtäaikaa äitienpäivän kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 18:49

Kyllä se on pyöräily..kuntosli ja uiminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 18:54

Mökkimaisemissa kalastelu, ulkoilu ja lintujen laulun kuuntelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 19:34

lueskelen melkein mitä vaan mikä käsiin osuu,
tiirailen tipuja aina kun siihen tilaisuus on

nämä siinä kaiken muun ohella mitä sattuu kulloinkin harrastelemaan

(profiiliin kirjoitin joskus aikoinaan "kaikkien alojen amatööri" , hyvä motto ja pitää paikkansa edelleen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 19:48

Puutarhan hoidon lisäksi bloggailu, lukeminen, sisustus ja remontointi. Ja tietysti koirien kanssa hommailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 21:12

Lukeminen. lenkkeily ja ikuinen matkojen suunnittelu......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 22:47

Lukeminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 23:10

Lenkkeily koiran kera (3 krt/pvä), zumba, lasten autokuski (treeni harrastuksiin 3 krt/vko), työmatkapyöräily (18 km/pvä), vapaaehtoistyö (viikonloppuisin), hyvinvointi-illat (jälleenmyyjä), lukeminen, sekä tietysti napsuttelu :) huh, tulipahan tässä monenmoista juttua, mutta näin sen mun elämä rullaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 09:02

Luen paljon aikanikuluksi ja myös mietiskelen,nyt on menossa Lasse Lehtisen kirja Siivetönnä en voi lentää,Lasse lehtinen on minulle uusi tuttavuus kirjailiana ja ainankin tästä kirjasta pidän kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 21:31

Lukeminen on nyt in.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 11:45

Kesäauton "rakentelu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:52

Antikki, taide, vanhat lasi astiat, keräily puolelle menee minun harrastukseni.