Mitä ostat äitienpäivälahjaksi / mitä haluaisit saada?

Taasko kukkia ja sukkia ?

Avainsanat: äitienpäivä lahja kukkia sukkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 15:51

Minun oma äitini saa ne muistojen ruusut ja orvokit haudalleen.
Lapsilleni, olen sanonut, että minulle ei sitten saa tuoda mitään,
kuskaavat minua autoillaan vuoden aikana niin paljon, että se
on lahjaa jo.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille äitienpäivän viettäneille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 13:28

Ei sukkia, ei kukkia, ei itse ostettuja tavaroita, ei itse tehtyjä ruokia, vaan hetki hyvää yhdessäoloa perheen kanssa ilman kiirettä mihinkään, ilman riidan riitaa, sitä minä toivon lahjaksi meidän kaikkien äitien yhteisenä juhlapäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 14:06

Periaatteessa voisin ostaa suklaata, perinteisesti se on aina kelvannut. Mutta taas toisaalta meillä on tilanne päällä, eli emännällä on menossa tiukka laihdutuskuuri, siis tuskin ostan. Jonkun DVD:n voisi tietysti aina hankkia. Kaipa sinne kaappiin vielä yksi sopii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:13

Vien täytekakun ja kukkasia tietenkin sellaiselle joka niistä tykkää. Itsellä ei ole toiveita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:15

Äitini ei mitään halua eikä kuulemma tarvitse, viemme hänet ravintolaan syömään kuten monena vuotena aiemmin. Itselläni on kaikkea yllin kyllin ja en tarvitse tai halua keneltäkään mitään, ja perinteiset äitienpäivä ruusut saavat jäädä kauppoihin, 2 kissaani vaihdattavat niiden mullat useasti ja järsivät muutenkin kukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:47

Omalle äidilleni olen jo ostanut kirjan. Itse toivon (ja saan) lahjaksi The Scandinavian Music Groupin uuden cd:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 16:10

Teen vanhalle äidilleni pyytämänsä lahjan se on täytekakku. Siitä hän pitää ja tarjoo ketä kylään sattuu tuleman,itse ei enään pysty tekemään.Kädet huonot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 17:02

En osta mitään, enkä myöskään saa. Meillä kuuluu tuttu kysymys: pitääkö sitä jotain ostaa?
Johon vastaan: ei pidä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 17:33

Mariskooli ja saint paulia.. omalle äidilleni..
Anopille kukka haudalle..

Lisätty: 04.05.2011 - 22:45

Itse en osaa pyytää mitään, lapset antavat omien varojensa mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 18:47

Huommenna vien orvokit äidin ja anopin haudalle..kummankin poismenopäivä 5.5 mutta eri vuosina..
Itse on halua mitään äitienpäivä lahjaa..siinä on tarpeeksi lahjaa yhdessä olemme kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 18:51

Mielessäni ajattelen edesmennyttä äitiäni.

Kuuntelen netistä laulua "Orvokkeja äidille".

www.youtube.com/watch?v=TkSShNtdBlk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 20:34

kielletty ostamasta mitään ja itsehän en ole saamapuolella .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 22:57

En vietä äitienpäivää. Oma äitini on mullan alla ja edelleen on todella ahdistava olo aina äitienpäivän lähestyessä. Mietin äitiäni sekä isääni jok'ikinen päivä ja ikävä ei vaan helpotu. Äitienpäivä, isäinpäivä ja joulu ovat kaikkein ahdistavimmat juhlapäivät mitä tiedän. Ehkä tämä joskus vielä helpottaa, mutta ei ainakaan nyt tunnu siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 23:00

Saada pitää aina nämä läheiset ja avoimet välit lapseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 21:33

En osta mitään enkä myöskään saa mitään. Mitä turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:44

Tyttäreltä taikaa...