Huomenia napsukkaat. Tämän päivän menotärppisi?

Tänään puolilta päivin pakkaan repun ja suunnistan metsään sekä eräälle lintutornille. Luvassa siis mukavaa retkeilyä viileässä säässä ja päiväkahvit laavulla. Pihalla täytyy puuhastella hevonpaskan kanssa..puut ja pensaat saavat sitä juurilleen ja lisäksi ohjelmassa olisi suurten kivien siirtoa traktorin kera. Ensi yöksi duuniin ja pitkästä aikaa saan nauttia viikonloppuvapaasta.

Lisätty: 04.05.2011 - 09:23

Ps. Aurinko on kyllä paikalla, mutta paksun pilven takana...toivottomalle tuntuu kesän tulo, kun on niin kylmää, mutta uskotaan ja toivotaan parempaa keliä.

Avainsanat: ohjelma päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 10:48

Saatan käydä rautakaupassa ostamassa markiisin ja kassakaapin.
Kumpikin pitää panna sitten lujasti kiinni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 08:19

Minä eilen laitoin kesäkukkasiemeniä suoraan maahan, peittelin ne kylläkin pakkasen tuhojen varalta. Päivästä näyttää pilvinen tulevan, nostelen reunuskiviä puutarhassani, painuvat joka talvi alaspäin. Klo 16.00 haemme 1 pikkuihmisen päiväkodista ja isompi on koulun jälkeen meillä, ja ilta menee heitä ihaillessa klo 21.30 asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 08:38

Muutamat treenit pitää vielä hoitaa tänä keväänä ennekuin seuramme lähtee kesälaitumille. Tänään taas yhdet sellaiset ja luvassa onkin rankat fysiikkatreenit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:12

On mentävä käymään Raaseporin pääkaupungissa "Kafferietillä"!
Opeteltava samalla taas elämään "pallon" yläpuolella.
Sekä uskottava ettei aurinko paista enää pohjoistaivaalla kuten viimekuulla.

Lähteet:
ruokakomero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:19

Olen menossa appeni hautajaisiin. Hän oli upea tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:40

Tänään siivoilen ulkona vielä talvisia risunoksia ja lehtiä sitten mennään pyöränselkään ja uima reisulle.Välli sitä ruokaa.Olen tämän tästä jotain nurkkaa siivoillut ja pessyt ikkunoita, vielä olisi koko saunarakennus.On aivan turhanpaljon tuota tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:42

HUS kolmiosairaala
(piti olla Hongkong Nikko hotel, vaan ei olekkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:04

Ulos olen lähdössä minäkin ja ei ole lämmintä täälläkään ei edes aurinko paista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:11

Töitä, töitä, töitä... mä joka päivä töitä teen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:21

Käyn illansuussa kirjastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:50

Lastenhoitohommia parisen tuntia ja sitten vilkkaasti takaisin mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 12:49

Minun huisin jännittävät menotärppini tälle päivälle olivat ja ovat näin puolenpäivän korvilla kronologisessa aikajärjestyksessä seuraavat: n. klo.8.00. keittiön aamupalapöytä, n. klo.8.30. keittön hellan ja jääkaapin välinen ruuanlaittotila, n. klo.10.00. pyykkikoneeen ja pyykkinarun välinen kulkuväylä, n.klo. 10.40. paikallinen ruokakauppa, n. klo.11.30. paikallinen apteekki ja posti, n. klo.12.00 keittiön jääkaappi ja apukeittön pakastin, n. klo 12.30 napsu, n. klo. 14.00. takapihan grilli ja sen puhdistusvälineet, n. klo.15.00. kiertoajelu kotimme sokkeloisissa huoneessa ajovälineennä hoower merkkinen imuri, n.klo. 16.00. keittön ruokapöytä, n. klo 17.40. keittiön tiskikone, n. klo 18.00 sauna ja sen suihku, n.klo 19.30 olohuoneemme iki-ihana löhösohva ja n.klo 22 oma rakas sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:08

Kyl maar tämäkin päivä on työn merkeissä pyörähtänyt, illalla kenties lenkille......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:54

Tämän päivän tärpit olivat kultakaupat ja illalla hautajaisvaatteiden sovittelua.
Siinä sitä minulle on tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:51

Menotärppini on alakerran sohva, jossa toivon lepäämällä karkoittavani tämän kuumeilun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 17:35

Pyykkipäivä... ( menin oikeen pesutupaan, pesin oikein ison pyykin, peitteet ja lakanoita myöden)
ja ihan muut tavalliset kotityöt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 18:56

Tämä päivä meni siivotessa,ikkunoiden pesussa ja verhojen vaihtamisessa..mummon luona joka täyttää 100 vuotta..Suuniteltiin tarjoilu...ja kävin tilaamassa..
On niin pirteä,että käy vielä itse kaupassa ja tekee omat ruuat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 09:34

Nyt, kun järvet ovat vapautuneet jäistä, viihtyisin aurinkoisella tontillamme vaikka koko päivän järveä tuijotelleen ja lintujen sirkutusta kuunnellen. Eilisiltanakin istuskelimme rantakivellä auringon paistaessa suoraan kasvoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:32

Iltoja Mariaana, ulkona olen touhunnut koko päivän. Sisälle juuri tulin hetki sitten. Pesukoneet löin päälle, ja saunaa tässä odottelen. Normaali koti lauantai iltaa vietän, ihan kotosalla.