Eräät kirjat ovat monien suomalaisten suosiossa tähän aikaa vuodesta? Samoin eräs harrastus on lisääntynyt koko ajan?

Avainsanat: suosikki kirja harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 07:37

Tämä on pelkkä arvaus,että puutarhakirjat,kun ihmiset on alkaneet entistä enemmän tykätä puutarhan hoidosta.Televisiostakin tulee vaikka mitä puutarhaan liittyvää ohjelmaa ja niitä kyllä katsoo ihan mielellään vaikka en olekaan mikään multasormi.Sinulla kyllä on multasormet ja taito taskussa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 08:36

Tämän päivän trendejähän ovat mm. puutarhanhoito, ruuanlaitto ja vaatedesign.

Olin muutama viikko sitten käymässä Kouvolassa paikallisessa muotoilualan oppilaitoksessa jossa keskustelin rehtorin kanssa. Hieman ihmetyksekseni esiin nousi se asia, että perinteiset metalli ja puualan linjat eivät enää oikeastaan kiinnostaneet oppilaita, vaan lähes kaikki suuntautuivat vaatepuolelle. Tässähän mm. TV-ohjelmilla on suuri vaikutus, joilla muokataan nuorten mielipiteitä.

Valitsen kuitenkin vaihtoehdon A, eli puutarhanhoito itsekkin siihen hurahtaneena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 08:40

Minä olen harrastuksena vanhana, Tuorlan maaseutuoppilaitoksessa käynyt monet viljelykurssit, ja kirjoja selailen joka päivä, ystäväni kyselevät neuvoa aina keväisin.En harrastuksista mitään tiedä, minä viime loppukesästä laitoin etana ansoja, ja ainakin 80 tapoin ja nyt taas joka aamu tarkistan etana ansat, kertakäyttörasioita olen kukkapenkkeihin asettanut ja Lidlin halpaa pilsnerillä niihin juomaa laittanut, ja etanat tekevät vaellusta niihin rasioihin, on aamu harrastus minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:24

Puutarhanhoitokirjoista ja puutarhanhoidosta tuli eilen ohjelma. Minua kiinnostaa viljely, jota en nykyisessä elämäntilanteessani pääse toteuttamaan. Mökkipihani on ja säilyy luonnontilassa, en halua sinne puutarhaa, sillä luonto on kauneimmillaan sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:30

Aamulla TV:ssä puhuttiin jotain puutarhanhoidosta ja siihen liittyvästä kirjallisuudesta. En jaksa innostua moisesta harrastuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:06

Omalla listalla ei ole "sen erään harrastuksen" kirjat lainkaan. Erään toisen harrasteen sen sijaan kyllä... ja myös nettisivuja on tullut kahlattua sen harrasteen takia lukuisa määrä. Asia ovat putkessa jo vaikka valinnat ovat aina vaikeita. Minua ei puutarha-asiat kyllä kiinnosta niin paljoa että kirjojen avulla sitä opiskelisin. Pihat on kyllä kunnossa.
Olen samoilla linjoilla Maarit77 kanssa, niin pitkälle kuin suinkin piha-alue luonnonmukaisessa tilassa on kaunein.

Lisätty: 05.05.2011 - 09:58

Taidekirjat ovat hyvin esillä nyt kirjakaupassa, liittyy kyllä lähestyvään äitienpäivään ja toukokuun juhliin. Se on minun sydäntäni lähempänä kuin mullan kääntö (joka on läpi elämäni ollut jonkinmoinen rasite.... se maa näet...).
Pinei vinkki, te jotka olette kiinnostuneita kasveista ja puutarha-asioista, lukekaapas Hanna Tuurin kirjoja. Juuri ilmestynyt uusin on romaani, mutta edellisissä on asiaa kasveista ja elämästä Irlannissa (isänsä on Antti Tuuri).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:10

Itse en puutarhanhoito kirjoja tarvitse, mutta ruoanlaitto kirjat ovat kyllä kovassa käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:48

kaikki te vaan peuhaatte siellä puutarhassanne, kyllä elämässä on muutakin ;-D)))

valperi.blogspot.com/2011/04...elmia.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:56

Niin, Valperi sen sanoi. Täällä aletaan hiljalleen toipumaan "pienistä" vappujuhlista.
Eilinen oli vielä useimmille paikallisille vapaapäivä ja hiljaista oli vielä tänäkin aamuna.
www.fuengirola.fi/article.php?id=1020
;-D)))

Lisätty: 04.05.2011 - 10:59

Jos satutte eksymään Barcelonaan, niin muistakaa, että siellä täytyy nykyään pukeutua.
www.fuengirola.fi/article.php?id=1025
:-/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:50

Puutarhakirjoista kyse, ne menevät tällä hetkellä kuulemma hyvin kaupaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:57

Kyllä ne minunkin kirjaharrastukseni menee ruoanlaiton puolelle. ei ole puutarharaastusta ollut oikeastaan koskaan. Tarkemmin sanoen netti on nyt minun ruoanlaittokirjastoni, löydän kaikkea mielenkiintoista
sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:50

Minä odotan vain saavani Auel - Untisen uutuskirjan. Siinä minun harrasteeni joksikin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 17:27

Puutarhakirjat ehkä toisilla minä luen matkakirjaa egyptistä parhaillani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 21:05

Kevään hitti tällä hetkellä on puutarhakirjat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 04:13

Puutarhakirjat.

Puutarhakirjat ovat erinomainen tapa jatkaa puutarhaharrastusta sisätiloissa. Parhaimmillaan puutarhakirjat opettavat, viihdyttävät ja tarjoavat erinomaista luettavaa.