Tänään on viritetty HD kanavia televisioon , lupamaksujen vastineeksi, huomaatteko eron ?Käyttäjiä jotka sen saavat on pieni määrä

Avainsanat: hd tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 10:08

Ei ole minulla mitään tietoa asiasta ja riittää entiset kanavat ihan hyvin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 20:38

En nyt juuri satu tietämään mikä HD on kysymyksessä. En myöskään avaa televisiota itseäni varten, joten eipä taida olla lisäkanavat minulle tarkoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 21:24

Ainakin Venäjä-Slovakia matsi näkyy todella hyvin, lieneekö sitten vain kuvitteluani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 00:05

Tämän kylän kanavista näkyy suurin osa myös HD:nä ja kyllä sen eron huomaa.
Kanavia on runsaat kolmekymmentä. On mukava katsoa formuloita ilman lupamaksua ja maksukorttia.

Lisätty: 04.05.2011 - 02:44

Siis ei ole totta, meinaan tuo Putte_46:n vastaus? Paitsi, että Putella ei ole tapana valehdella...
Täytyypä kehitellä tästä uusi kysymys. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 00:42

Yle aloitti teräväpiirtolähetykset yle.fi/#tiede
Ylen teräväpiirtokanava YLE HD on katsojille maksuton. Antenniverkossa kanavan vastaanottamiseen tarvitaan Antenna HD Ready -merkitty vastaanotin sekä ohjelmakortti, jonka voi tilata maksutta TV Viihteen asiakaspalvelusta.
YLE HD:n katseluun tarvittavan salauksenpurkukortin saa maksutta TV Viihteen asiakaspalvelusta (p. 0207 920 780). Myös katselu on maksutonta, mikäli haluat katsella vain YLE HD -kanavaa, etkä tilaa koko TV Viihteen tarjoamaa HD-pakettia, johon kuuluvat myös MTV3 HD ja Nelonen HD.
Kaapelitalouksissa kanavan katseluun vaaditaan Cable HD Ready -merkitty vastaanotin ja ohjelmakortti.
Lue myös tämä: yle.fi/hd avoinyle.fi/www/fi/FAQ/HD.php

Laite (Conax adapteri, Ca-modulit) johon se ohjelmakortti laitetaan maksaa yli ja alle 50 e.
Taulu-TV:ssä sitä ei yleensä ole mukana, on vain paikka johon se kortinlukija laitetaan. Sitä ostaessa pitää ilmeisesti olla aika tarkkana.
Kohtuullisen (23") teräväpiirto-TV:n saa jo alle 300 e.
Lue myös mahd. ongelmista:
www.dvdplaza.fi/forums/showt...hp?t=67857
keskustelu.afterdawn.com/t.c...la-850334/

Lisätty: 04.05.2011 - 01:25

Näyttää hintahaitari muuttuneen viime aikoina
Dilog CI+/CA-moduuli maksu-tv-korteille 44 - 99 €
hintaseuranta.fi/tuote.aspx/44430

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 06:57

Mie en tiijjä mittään, mutta ei meillä näy ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 08:36

Empä ole huomannut mittää vanhassa JVC'ssäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:26

Ei siinä silminnähtävää eroa ole. Molemmat toimivat hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:09

En ole viime aikoina katsonut tv:tä laisinkaan, joten eroa en ole voinut huomata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 15:39

Empä ole huomannut mitään eroa, mutta katson kyllä niin vähän televisiota, että sama millä terävyydellä tulee. Televisio on teräväpiirtotelevisio, kertoi myyjä vuosi sitteen kun ostin, mutta nääs minä en ymmärrä mitään onko terävää vai tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:35

Ainoa mitä olen noita kanavia seurannut on se, että uusiin kanaviin on tungettu jo aiemmin muilla kanavilla nähtyjä sarjoja. Sekö ei ainakaan ole lupamaksujen vastine. Ja vaikuttaa että tietylle alueelle Suomea nuokin uudistukset ja hienoudet menevät. Mitenkähän se vaikuttaa jonkin syrjäkylän mökin mummon tv-lupamaksuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 22:49

Eipä mulla ole kuin tuo iso taulutöllö ja hyvin näkee sarjat kuin leffat ja mies maksukanaviltaan jos mitäkin urheilua, nyt kyllä kyttää jääkiekkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 04:07

En ole huomannut mitään eroa.