Puerto de la Cruz hintataso?

Minkä hintainen on esim. vesipullo, olut, tupakka, ruoka?

Lisätty: 04.05.2011 - 18:29

Kiitos vastauksista :)

Olikos teillä jokin suosikki ruokapaikka missä kävitte syömässä?

Olen aiemmin ollut manner-espanjassa ja muistelen että myös Teneriffallakin on halpoja elintarvikekauppoja jos haluaa tehdä itse ruokaa :)?

Avainsanat: teneriffa puerto de la cruz espanja kanarian saaret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 17:03

Paikan päällä hintataso oli noin puolet halvempi verrattuna kotimaan hintoja. Esim punaviinipullo maksoi halvimmillaan n 1,5 € ja esim kauppahallissa Sangre del Toro 3,55€. Ruokailu: lounasmenu noin 8-10 € sisältäen alku,pää ja-jälkiruan. Pippuripihvi ( 10-12 €)hyvästä sisäfileestä, vedet ja pullo talon viiniä kahdelle n 30-40 € yhteensä. Kotimaassa maksaa pelkkä pihvi n 20€ yhdeltä. Taksi edullinen. Euroja kului päivittäin jatkuvasti pieniin ostoksiin: olut/kahvi ja punaviinilasillinen istuessa välillä kahvilassa.

Kysyjän kommentti

Paljon informaatiota, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 17:10

Oikein tuossa edellä vinkattu.Kaikki periaatteessa puolet halvempaa, kuin täällä meillä.Ja AH niin mahtava paikka...Nimimerkillä 7 kertaa siellä vieraillut : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:09

Ruokakori oli tammikuussa tutkittu ja on 30% halvempi kuin suomessa. Saimoin ravintoloiden ruoka-annokset. Lounasbuffet on hinnaltaan n. 5 - 8 €. Joka tapauksessa halvempaa kuin suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 22:00

Halvemaa on jokatapuksessa kuin Suomessa..2:si vuotta aikaa,kun viimeksi kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 10:17

Ei ne hinnat niin kovat siellä ole mutta ravintolaruoan taso on erittäin vaihteleva. Näin kertoivat viime talvena siellä olleet. Pistin kaiken korvan taa, paineita lähteä sinne talvella... peläten Suomen ankaraa talvea....eli olen jo luvannut lähteä Inglesiin vaikka en kanariafriikki olekaan.
Vesipullon hinta ei kyllä ketään konkurssiin aja, ei siellä eikä muualla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 04:05

Tupakka, vesi, olut ja ruoka on edullisempaa kuin meillä. Mutta muuten hintataso on verrattavissa Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 23:00

Mikko Mannosen ylläpitämillä Teneriffan retket-sivustolla on myös "Ostoskori"-sivu, josta saa ajankohtaista tietoa. Osoite sinne tässä: www.retket.info/ajankohtaist...oskori.htm