Mitäs nyt tehdään. Ydinpommiuhka Euroopassa. Lähdetäänkö me samalla kyydillä?

ei muuten ole naurun asia.

Avainsanat: ydinaseuhka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 18:06

Asia voi olla hyvinkin ajankohtainen. Voivat tehdä entisten kokemusten perusteella mitä tahansa.
Voidaan hyvinkin lentää samalla kyydillä. Tulee sitten vain jos on tullakseen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Papan kanssa lähdetään , jos lähdetään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 17:00

Jaa a en oikein usko että me mukana mennään, ollaan kumminkin ylempänä...
En ainakaan itse ole huolestunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:49

eipä tässä paljoa tehtäviä .... vaikkei ydinuhka koskaan olekkaan naurun asia niin siitä huolimatta on syytä muistaa että tässä meidän elinaikanamme Euroopan alueella on monestikin ollut paljon konkreetisempi ydinpommin uhka (kylmän sodan vuosina) kuin tänä päivänä, siitä huolimatta suuri osa meistä tepastelee täällä edelleen

(siks toiseksi 'pikku pommilla' loppujen lopuksi samalla kyydillä pääsee lähtemään aika rajallinen määrä porukkaa ja sitten jälkijunassa ehkä vähän enemmänkin )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:55

Toivottavasti ei tuo "kyyti" ole koskaan ajankohtainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:26

Ken elää, se näkee käykö näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:50

Mistä Sirkkaliisa niin päättelee. itse en ole moista lukenut .Mistähän mahtaa olla kysymys. Parempi olla tietämättä koko asiasta mitää. Liittyykö tuohon tapettuun pomoon ja sitäkautta uusiin terrori tekoihin. Olisihan se ihan täysin järjetön teko mutta kyllä täällä voi sattua mitä vaan. Hulluja on niin paljon keskuudessamme. Toivon ettei tuollaisia tulisi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:54

Eikö ne ihmisen elonpäivät ole ennalta määrätty, mennään sitten sinne toiseen paikkaan, minä haluaisin sinne kuumempaan vaikka olen lämminverinen, mutta siellä on minun edesmenneet ystävänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 21:29

Onneksi en ole tuota uutista nähnyt, joten tieto ei lisää tuskaani. Olen muutenkin aika fatalisti: se tapahtuu mikä on tapahtuakseen. Mitäpä sitä suotta pelkäämään. Iloitaan tästä päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 03:37

En usko, että lähdetään sillä tavalla. "Heillä" ei ole sitä, uskon ja toivon hartaasti, että ei ole.
Meitä "vääräuskoisia" vain täytyy pelotella (ja provosoida?) kaikin mahdollisin tavoin. Silti niitä pommeja räjäytellään paljon enemmän omilla toreilla, kuin länsimaissa, lähes joka ainoa päivä. Lontoon metroisku ja Madridin junaisku vain muistetaan helpommin, puhumattakaan 9/11 terroriteosta.
Yli kymmenen vuotta kestänyt metsästys on nyt eräältä osin päättynyt vähän samoin kuin oma talvisotamme, tuotettiin viholliselle kymmenkertaisesti ruumiita. Nyt olisi välirauhan paikka ja jatkosota saisi jäädä tulematta.
Diktaattorien kukistuminen yhdessä sun toisessa maassa tuo ehkä pientä valoa tähän kivikaudelta kumpuavaan pimeyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 07:03

En ole kuullut ko. uutista joten mie en tiijjä mittään. Terroristit eivät maailmasta lopu koskaan ja jos ison paukun järjestävät toivottavasti kuolevat itse ensimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 07:15

En ole itse koko uutista nähnyt ja näin ollen toivoisin, että se olisi huono pila. Toivottavasti terroristit eivät keksi mitään pahaa, ne ovat saanet jo niin paljon pahaa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 08:50

Törmäsin samaan juttuun jossa 'pojat' väittivät kätkeneensä Eurooppan ydinpommin. En jaksa uskoa jutun todenperäisyyteen, turhaa uhoa ja virheellistä kotikasvatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 11:44

Ne suurimmat uhat ovat Euroopan osalta väistyneet. Uhka oli kylmän sodan aikaan suuri, ei nyt.
Edesvastuuntonta levittää tuollaista propagandaa. En ole tuollaista edes lukenut mistään. Taitaa olla samaa sarjaa juttuja kuin se että maailmanlopun päivämäärä olisi nyt tämän toukokuun loppupuolella. Uskontoihin hurahtaneet ovat ennustelleet maailmanloppua niin kauan kun muistan mutta vielä ei ole tullut sekään.
Terroriteot ovat mahdollisia mutta ydinpommi on toista luokkaa oleva asia.
Asia ei ole ajankohtainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 14:19

Pääasia on, että saadaan ainakin kunnon kyydit.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:30

Katsotaan nyt ensin se maailmanloppu. Jos ei täällä ole ketään enää 26. päivä, silloin on jotain suurta tapahtunut. Siihen asti... napsutellaan-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 04:01

Juu, olen samalla linjalla Idan kanssa. Katotaan nyt ja napsuillaan, mitä aika tuo tullessaan.