Ostatko koiran miljoonalla? Erikoistarjous!!!

Maailman kallein koira: Tiibetinmastiffi maksaa yli miljoona euroa.

Maailman kalleimman koiran tittelin nappasi itselleen tiibetinmastiffi nimeltä Big Splash, jolle tuli hintaa yli 1 100 000 euroa. Maailman kalleimman koiran kuvaillaan näyttävän tiikerin ja koiran risteytykseltä, kirjoittaa telegraph.co.uk.

Punainen tiibetinmastiffi Big Splash, oikealta nimeltään Hong Dong, on maailman kallein koira. Harvinaisen näköiselle hännänheiluttajalle tuli hintaa yli 1 100 000 euroa. Yksitoista kuukautta vanha uroskoira sai uuden kodin kiinalaisen multimiljonäärin luota.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 11:54

jo vain on soma koira:
www.telegraph.co.uk/news/wor...e-dog.html

Kysyjän kommentti

Somuus palkitaan ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 11:26

En ostaisi ei ole sellaiseen rahaa. Vaikka saisin lotto voiton en sittenkään. Minä saisin koiria koska vaan, mutta ei kaikkia pidä ottaa ,ostaa ja omia.Minulla oli puolitoistaviikkoa sokean opas koira täällä hoidossani. Nimieltään Noksipoika,mikä nähnyt ja kokenut kaikkea.Sekin kallis koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 11:33

Voisin ostaakin....Jos saisin tilaisuuden ostaa kauan sitten edesmenneen kantaurokseni "Ticon" takaisin, voisin maksaa melkein mitä vain.
Mutta rahalla ei kaikkea saa...Nyt tarvitsee vain muistaa ne hetket, jotka koiran kanssa sai viettää ja kokea.Monta maata matkattiin yhdessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 12:02

No tuon näköiseen koiraan en miljoonaa tuhlaisi, anteeksi vain, mutta ruma on miun mielestäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 12:05

En maksaisi, rahalle olisi muutakin käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 12:19

No eipä tee mieli isoa koiraa, tyydyn pieniin ja hintakin on ylihinnoiteltu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 14:54

No ei toisellakaan, katselin telkusta kun esiteltiin. en ole koiran ystävä liiemmin. On iso koira
purrut joskus oli saksan paimenkoira ja puri takareiteen, ensin kaatoi takaapäin, mutta onneksi
talonväki pääsi väliin. Riuhtaisi itsensä irti langasta missä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:54

Olen enempi kissaihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:56

olen jossain määrin kohtuuteen taipuvainen kaikissa asioissa,
miljoona koirasta on mielestäni niin kohtuutonta ettei tulisi mieleenikään vaikka ylimääräistä rahaa olisikin (ja kun ei edes ole)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:01

Ei ole ollut mielessä koiranhankinta. Tuo tuntuu jopa turhan kalliilta, vaikka kaunis onkin katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:22

Jos olisi ihan hirveästi rahaa, niin mikä ettei sitten vaikka koiraan tuon summan laittaisi, mutta näillä varoilla tyydyn vain katselemaan kuvaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 21:40

Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 22:13

En tuota summaa koskaan laittaisi koiran ostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 03:52

En ostaisi, en.
Tuo painaa enemmän kuin minä ja varmaan syökin enemmän. Voin vain kuvitella, paljonko tuon hoitamiseen tullaan käyttämään rahaa!
Kuinkahan monelle suomalaiselle vanhukselle kustannettaisiin sillä rahalla hyvä hoito loppuelämäksi sen sijaan, että makuutetaan osastoilla lääketokkurassa vetelät vaipoissa, kun ei ole rahaa?
Jos Maarit77:n vastausta ei valita parhaaksi, niin se on ihme. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 09:00

Säälittävää kun rahan arvo menettää merkityksensä. Mikähän tuonkin koiran todellinen arvo on... Vaan mitä sen on väliä, kun vaan kehtaa pyytää niin kyllä tyhmä maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 13:37

Ostan kunhan ensin tulen multimiljardööriksi jolle yhden miljoonan sysääminen koiran ostoon on yhtä vähän rahataloutta järisyttävä asia kuin keskituloiselle palkansaajalle jäätelöpuikon osto silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:26

En ostaisi, ihan yhtälailla sitä pitää hoitaa ja hoivata kuin löytöeläinpaikasta haettua koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 03:55

En ostaisi, aivan liian arvokas. Sijoittaisin rahan parempaan käyttöön.