Kukaan käynyt Sokos Hotel Vasilievskyssä Pietarissa? Kannattaako varata huone?

Avainsanat: pietari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 13:09

Aika moni varmaan, Sokos-hotellit ovat tuolla siitä varmimmasta päästä. Eikös siellä ole peräti kaksi Sokos-hotellia vai olenko väärässä? Työtoveri oli miehensä kanssa viime kesänä Pietarissa ja heillä oli Sokos-hotelli, olivat ymmärtääkseni täysin tyytyväisiä, huomioonottaen maan. Nainen on venäjänkielen taitoinen, ei ole venäläinen, joissain asioissa siellä oli ollut hankaluuksia liittyen heidän toimintatapoihinsa, mutta ei koskenut hotellia kuitenkaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.Hotelli päätetty ja kyllä tuohon mennään, minne meinattiin.Matkakumppanina sellainen, joka taitaa maan kielen loistavasti.Mikäs meillä mennessä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 11:13

varmaan monikin on käynyt ;)
itse en ole Pietarissa aikoihin visiteerannut.
ja silloin ei ollut vielä kyseistä hotellia.
mutta tämän sivuston mukaan hinta-laatusuhde kohdallaan.
kehuttukin on.
www.booking.com/hotel/ru/sok...DgodzVzuqg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 12:26

www.sokoshotels.fi/hotellit/...paketit-2/

itse kyllä Sokos hotelleihin luotan...