Onko kukaan ollut lomalla kefalonian lixourissa? Kertokaa kokemuksia! Itse menossa 6.9.2011.

Avainsanat: kefalonia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 21:08

Kefaloniassa olen lomaillut Argostolissa, ja tietysti kolunnut saaren päästä päähän ja laidasta laitaan.
mutta siitähän jo aikaa on vierähtänyt.
täällä voit lueskella paikasta:
www.matkaopas.info/kefalonia/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 09:09

Kefaloniassa on lomailtu sekä Argostolissa että Skalassa. Lixouri on enemmänkin oma alueensa eli etäämpänä kaikesta. Se hotelli joka on tarjolla ei ole mielestäni edes Lixourissa mutta sillä suunnalla kyllä.
Saari on tutkittu tarkkaan , viimeksi pari vuotta sitten. Kaunis saari luontonsa puolesta, huimia maisemia. Ensimmäisen kerran kävimme saarella noin 20 vuotta sitten, silloin oli huomattavasti rauhallisempaa , nyt Argostoli on varsinainen kuhinapaikka.