-m-
Kysytty: 02.05.2011 - 14:22

Testaa millainen kuljettaja olet.

www.hs.fi/viesti/autopeli/

Lisätty: 02.05.2011 - 14:25

Minun analyysini:

Porttien edustat ja muut kulkuväylät ovat varattu juuri Sinun pysäköimistarpeitasi varten. Olethan kiireinen ja tärkeä, kuten jo personoidusta rekisterilaatastasi voi tavallinen kaduntallaaja päätellä.

Jos johtotähti sammahtaa, tulee helikopteri kyllä hakemaan. Autosi tukeva runko kestää myös seurueesi merkittävän ylipainon. Ikävin mahdollinen onnettomuus matkallasi on nahkasisutuksen tahraantuminen.

Tankki täyteen, poika!

Avainsanat: autopeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 15:22

olen ferrari tuon testin mukaan!
renkaiden vaihto tai muu auton alla puuhastelu ei kuulu toimenkuvaasi.
turvaväli on mielestäsi huonoja autoilijoita varten - perässä ei silti roikuta. ihailevan kateellinen äänimerkkien sinfonia saattaa sukkelaa menoasi kaistaslalomia harrastaessasi.
olet allerginen dieselinkärylle. hanskalokerossa on luottokortti. esiinnyt usein vierailevana tähtenä ylinopeuskameroiden otoksissa.
olisihan mummon perinnöllä muutakin saanut - et vain keksi, mitä tai miksi.

no jaaaa.....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 15:37

Saatat ajaa kymmeniä kilometrejä sentin halvemman bensiinin perässä.

Luotat perinteisiin arvoihin ja kunnolliseen, vakaaseen menoon. Köröttelet kuin mummo kirkkoon, ja sekös muita riipii.

Autostasi löytyy aina säntillisesti ensiapulaukku, taskulamppu,varoituskolmio, työkalupakki, pelastusrengas, sumutorvi, kompassi,hinausköysi ja Sveitsin armeijan linkkuveitsi.

Vältät turhia riskejä. Olet kansakunnan turva ja katsastusmiehen päivän valopilkku, jolla aina riittää tarinaa.

Toyota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:46

Toyota. Väittäisin, että testitulos ei kaikilta osin oikein pidä paikkaansa.

Lisätty: 02.05.2011 - 19:32

Toffen vastauksessa on kuljettajaprofiilini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:59

Renkaiden vaihto tai muu auton alla puuhastelu ei kuulu toimenkuvaasi.

Turvaväli on mielestäsi huonoja autoilijoita varten - perässä ei silti roikuta. Ihailevan kateellinen äänimerkkien sinfonia saattaa sukkelaa menoasi kaistaslalomia harrastaessasi.

Olet allerginen dieselinkärylle. Hanskalokerossa on luottokortti. Esiinnyt usein vierailevana tähtenä ylinopeuskameroiden otoksissa.

Olisihan mummon perinnöllä muutakin saanut - et vain keksi, mitä tai miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:27

Testasin piruuttani ja toffen kanssa körötellään kuin mummot kirkkoon, joten kyyti on vakaa ja varma.
En saanut siirrettyä tähän sitä taas jostain syystä, niin en viitsi koko rimpsua kirjoittaa.
Mutta hyvä näinkin, että kirkkoon pääsen körötellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:57

Pakkohan tuo oli koklata. Samoin kuin Toffe ja sirkkaliisakin köröttelemme kuin mummot kirkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 18:15

Samaan mummokaartiin pääsin minä kuten sirkkaliisa ja toffekin, tosin viimeaikaiset ylinopeusrapsut kyllä kielii toista.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 19:42

-m- :n kanssa olemme samassa kaartissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 22:43

Toyota kuski olen aina ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 01:32

Olen sen jo nuorempana testannut n.140 autokilpailun avulla ja kalliilla rahalla. Hesarin höpinät ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 07:02

Mulle tuli ihan sama kun kysyjälläkin .Mersu.Aika hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:10

Menihän se jotenkin sinne päin, paitsi etten ajele Toyotalla.