-m-
Kysytty: 02.05.2011 - 14:17

Vieläkö ajelet talvikumeilla? Tänään on viimeinen päivä aikaa vaihtaa nastattomat renkaat alle.

Avainsanat: nastarenkaat kesärenkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 20:53

Viikon verran olen ajellut kesätossuilla. Yleensä olen vaihtanut vasta toukokuun puolessa välissä. Tänäkin aamuna rätki räntää sen verran, että olisi voinut olla vaikka talvirenkaatkin ihan ok valinta. Saahan niillä nastoilla ajella pidempääkin, jos tarve vaatii ja loppupelistä persaus kestää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 14:23

Kesäkumit vaihdettiin pääsiäisenä, ja isomummille eilen, ( rakeita kyllä satoi kun hän kotiinsa lähti .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:27

Perjantaina kävin iltapäivän viimeisenä asiakkaan rengasliikkeellä vaihdattamassa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:35

Ei toki, mieheni vei meidän molemmat autot peräkkäisinä iltoina erääseen hyvän palvelun liikkeeseen viime viikolla, vaihto kesti tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 15:24

täytyypäs miettiä koska vaihdattaisi, josko vielä Lappiin ajelisi, saattaisi olla talvikumit tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 15:33

Pääsiäisenä ovat lapseni nuo jo vaihtaneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:48

Kitkarenkaat kesät talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:54

Omat vaihdatettu jo aikoja sitten. Pari muuta on vielä ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:24

Isäntä meillä antaa merkin koko suvulle se oli tuossa kaksiviikkoa sitten.Pojan autossa on vielä vaihtamatta kun renkaita ei vielä ole tullut.Ajaa vähemmän .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:28

Samat renkaat keät talvet ja taitaa kestää hautaan saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:58

Kyllä ne tuli vaihdettua pääsiäislauantaina pojan vieraillessa mökillä. Kesärenkailla ajellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 18:53

Ehei, tässä ollaan jo pari viikkoa ajeltu kesärenkailla. Autoliike vaihtoi huollon yhteydessä kesärenkaat alle ja eipä ole nastat rapisseet enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 19:12

Pyörät ja niillä olevat "läskit" alla tilanteen ja kelin mukaan. Onko välikeli vai monsuuni tai sliksikeli. Mitä ne formulamiehet höpisee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 22:45

Pari viikkoa sitten vaihdoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 10:21

Kesärenkailla olen ajellut jo ainakin pari viikkoa...ehkä enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:11

nastat ei ole rapisseet alla enää kuukauteen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 15:53

Kesätossut ovat olleet jo jonkinaikaa autossa alla. Omien laittamista vielä harkitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 03:47

Parisen viikkoa sitten vaihdettiin lenkkarit.