Osama bin Laden on vainaa, mielipiteet?

Lisätty: 02.05.2011 - 09:36

Kuka huolehtii hänen vaimoistaan ja suuresta lapsikatraastaan nyt?
www.ts.fi/online/ulkomaat/98499.html

Port Athurin 1996 terroristi joka tappoi 35 henkilöä, istuu valtion täysihoitolassa elinkautistaan. Ei häntäkään ammuttu.

Avainsanat: terroristi pääsi tiensä päähän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 18:24

tuskinpa rauhoitti maailmaa, ehkäpä päin vastoin

tämä oli tietysti USA laisille välttämätön näyttön paikka,
mutta kyllä tuli tämä kostokin kalliiksi

Kysyjän kommentti

kuka sai elävänä tai kuolleena rahat?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 09:15

Vihdoinkin!

Lisätty: 02.05.2011 - 12:05

Meillä elävillä olennoilla on oikeus tuomita kaltaisensa hirviöt, kuka muu sen tekisi.Korkeimpaan oikeuteen ei tuollaiset koskaan joudu.

Lisätty: 03.05.2011 - 13:17

Olisi hyvä muistaa mitä tapahtui eräänä syyskuun päivänä vuosia sitten ja jos joku sen hyväksyy, ihmettelen kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:15

Avainsanoissasi on minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:25

Joko on saatu selville et oli varmasti Osama bin Laden?Aaamu uutisissa kuulin että varmaa selvyyttä ei ollut saatu henkilöstä,et olis kysessä juuri tämä henkilö. Mutta hyvä juttu jos on käynyt niin,vihdoin ja viimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 09:26

Yksi poissa, vaan vielä on monta terroria jäljellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:32

Onko varmasti kanssa, ettei ole kaksoisolento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:35

Jos nyt jonkun kuolemasta voi iloita, niin tässä oikeus kohtasi kohtalonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:39

Eipä tässä minulla ole varaa tuomarin osaan. Korkein oikeus tuomitsee hänet joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:17

Meni mikä meni. Uusia niitä kasvaa lukuisia määriä. Ei välttämättä hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2011 - 10:18

Samanlaisia Osamia tulee tilalle. Ehkä pahempiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:44

Jostain se taasen ilmestyy kohta. On kuolematon.Empä usko moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:49

Tokkopa edes kuollut. Mikäs pahan tappais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:55

Uskoakko vai eikö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 11:23

Ei ole aprillipäivä, joten onko uutinen varmastikaan tosi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:21

Jos onkin kuollut, niin seuraajia eri terroristisoluissa riittää varmasti. Ja aina on joku joka haluaa Osamaksi Osaman paikalle, niinkuin entinen kalifi aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:52

Ison kirjan mukaan ihminen ei saa riistää henkeä toiselta. Uskon tähän. Tappaminen lisää tappamista. Ei sotia voiteta sotimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 21:04

En usko ihan hevillä (vitsi), et ois ees kuollut. Jos on, niin ei se miun leipää levennä nytkään. Kaikellahan / kaikillahan on aina tarkoituksensa. Niin hyvällä kuin pahallakin. Vaikka kuka ois mitä, niin en usko, että olen oikea ihminen kuiteskaan ketään tuomitsemaan. Maailmassa on paljon pahaa ja hyvää, johon en vain voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 21:22

Ilotaan nyt hänen kuolemastaan,mutta uusia on kasvamassa ja voivat tosiaankin olla vielä hirveämpiä,ei niistä tappamalla pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 20:39

jaa a. kyllä sieltä seuraaja löytyy alta aika yksikön.
ymmärrän usa´laisten vihan ja tämän hetkisen ilon kun ajattelee wtc -torneja vaikkapa.
toisaalta - varmaan siellä idässä nytten kaavaillaan kostoa kun joku jäi kaipaamaan osamaa.
tää on niin tätä.
henkilökohtaisesti olen valmis hirttämään jokaisen joka sortuu terrorismiin - sehän nyt ei ole kuin kusipäistä pelkuruutta tehdä siiviileille tuhoa kunnei muuhun pysty / rahkeet riitä.

eniten mua kiinnostaa että uiko se ukkeli sieltä merestä "luojansa" luo ja saako tosiaan sen mihin uskovat............vai sanotaanko sille että tsot tsot, olitpas tuhma poika.............mietityttää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 11:40

Saddam Husseinkin sai sentään oikeudenkäynnin. Osama ei sitä saanut. Mitkä olivat hänen rikoksensa todellisuudessa? Jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.