Haluisin mennä kattoo Black swanin, mutta viimeksi kun menin katsomaan red riding hoodin, kysyttiin minulta syntymävuotta.

olen jo melkein 14 ja ilmoitin syntymävuodekseni tuolloin 97. Muistavatkohan he vielä ikäni?, mutta voivatko he olla päästämättä minua k 15 leffaan. miten lippukassan tyypit voivat saada ikäni selville? Olen siis käyny jo katsomassa kerran tuon black swanin, mutta silloin oli vanhemman seurassa

Lisätty: 02.05.2011 - 21:47

NO MUTTA kiitos ystävällisistä ''''vinkeistä'''' ja hyvinpä pääsinkin sisään, joten jäi traumat kokematta.

Avainsanat: black swan kiire leffat leffa elokuvat äkkiä nopeasti apua pikainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 17:38

no ne lippukassan tyypithän saavat ikäsi tietoonsa kysymällä, jos eivät usko mitä sanot niin heillä on oikeus (velvollisuus) pyytää jotain henkilötodistusta tms. nähtäväksi

hyvä muistaa ettei ne ikärajoitukset ole pelkästään kiusantekoa, on niihin yleensä joku järkiperustekkin ...

(teet mitä teet mutta älä missään tapauksessa ala värkätä itsellesi jotain vääriä papereita, se nimittäin onkin sitten jo rikos (virallisen asiakirjan väärennys) josta tulee ihan toisenlaiset rapsut ...)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 17:42

Lippukassan henkilöt tekevät työtään, joten heidän tehtävänsä on kysyä ikää, jos epäilevät, että henkilö on alaikäinen. Joihinkin leffoihin ilmeisesti pääsee vanhemman henkilön kanssa. Ei auta muu, kuin odottaa, että ikää on tarpeeksi ja pääset laillisesti katsomaan ikäistesi leffoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:31

Eipä siitä varmaan syviä traumoja sieluusi jää, vaikket nyt leffaasi näekkään.
Arveletko napsulaisia taikureiksi näin vapun aikaan, jotta voisivat taikoa Sinut vanhemmaksi.
Odota rauhasa kyllä ne vuodet karttuvat liiankin äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 22:14

Kun aika tulee niin katso kotonasi DVD:ltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:39

Käy vuokraamassa elokuva esim. Makuunista ja katsele kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 21:12

Ikärajoituksilla on aina vankat peusteet ja näissä asioissa ei sinun ainakaan mitään huijausyritystä ikäsi suhteen kannata edes miettiä.