Kummalla kannattaa mennä Pietariin,laivalla vai junalla?

Ja pari yötä hotellisssa olisi tarkoitus olla.

Avainsanat: juna laiva pietari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 09:32

Työkaverini oli viime viikolla siellä työmatkalla. Menivät junalla, Allegrolla. Matka sujui jouheasti ja nopeasti eikä rajallakaan ollut mitään ylimääräistä konfliktia. Jos lomamatkaa ajattelit voin suositella laivaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!
Hotelli varattu ja junaliput ostettu :) Kouvolasta kätevästi matkaan ja takaisin.Laivalle ehkä sitten toiste.Matkaseurana Pietarissa aikoinaan opiskellut ystävätär, jonka Venäjän kieli kadehtittavan aidon kuuloista, vaikka Suomalainen onkin. Onkohan se kuohujuoma yhä yhtä edullista ja hyvää, kuin viisitoista vuotta sitten...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 16:56

Olen suunnitellut että laivalla meisimme sinne ja takaisin tultaisiin junalla, koska ei kestä kuin muutaman tunnin ( 3h) tai sitten tehdään se toisinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 17:04

sanoisinpa että makuasia. mutta eikös juna ole ripeä ja nopea, ei mene liikaa aikaa matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 17:07

Itse olen ajatellut matkustaa junalla, joten sanon juna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 17:11

Riippuu paljonko uhraat ajastasi matkaan? Jenkki sanoo; time ist money.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 17:37

Samaa olen miettinyt itsekin josko tulevana kesänä siellä vihdoin viimein kävisi. Edellisestä käynnistäni on nimittäin parikymmentä vuotta, ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:18

Kerran olen tehnyt reissun, jossa meno junalla ja paluu laivalla, ihan kiva reissu näinkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:32

Allegrolla 3,5 tuntia sivu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:34

Jos itse matkustaisin junaan kiipeäisin menne tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:49

todennäköisesti seuraava reissu tulee tehdyksi Allegrolla (aikaisemmat on tullut lenneltyä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 22:06

Junalla menisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 11:10

Kesällä varsinkin laivamatkustus on nautinnollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:38

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2011 - 17:11

Minä tekisin matkan toiseen suuntaan junalla ja toiseen suuntaan laivalla. Tulisi molemmat koettua samalla reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 19:43

menisin paatil ja tulisin junal ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:11

Kokemusta ei kummastakaan, mutta laivamatka tuntuu niin kiinnostavalta, että miehen kanssa oli tarkoitus tehdä sinne laivareissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:40

Jos olisin menossa Pietariin, menisin kyllä junalla ehdottomasti. En pidä erityisemmin laivareissuista, ja tuo Venäjälle suuntautuva herättää epäilyksiä... en kuitenkaan edes harkitse Pietaria enkä usko että mitään työmatkaa sinne tulee.
Mitä kannattavuuteen tulee, siitä ei ole tietoa, tarkoitat ehkä rahallista puolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 04:03

Laivalla.