Mistä tietää että tyttö on ihatunut minuun?

vastatkaappas sinkulle pojalle. :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 16:30

kovasti riippu siitä missä ikäluokassa painitaan,
mutta yleensä ottaen sen kuitenkin huomaa ja aika helposti vielä "kuka perääsi kuolaa"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 16:54

Jos olet koululainen, niin eiköhän se ole lähinnä vilkuilua, punastumista ihastumisensa seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:34

Jos se antaa rukkaset sinulle ja katsoo ilmettäsi samalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:41

Voi kyllä sen huomaa, se on se tyttö joka uskollisesti seuraa Sinua ja elää mieliksesi ainakin jonkun aikaa.
Ja varmasti sitten kun saat ensi suudelman juttu on takuulla varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:03

Kyllä sen vaan huomaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:43

Monet on merkit: tyttö punastuu, puhuu kuin papupata tai vastaavasti hiljenee kuin hauta, katsoo sinua pitkään tai luo katseensa maahan. Paras merkki siis lienee, että hänen käytöksensä muuttuu. Jos katsoo pitkään pitkin nenän vartaan, niin silloin laita pakki päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 22:08

Meitä on niin monenlaisia tyttöjä, ujoja ja hiljaisiakin, mutta katse kontaktin pitäisi taatusti antaa jo varmuuden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 23:54

Kyllä sen silmistä huomaa..jos alkaa sinua katselemaan pitkään ja usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 11:04

Jos tuo kovastikin pyrkii juttusillesi, muissa kuin koulu/työasioissa, saattaapi olla muut metkut tyttösellä mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:07

Jos ei sitä huomaa, niin vaikeuksissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 21:15

Pitkiä katseita, punastumista kun satut vilkaisemaan takaisin. ujoja hymyjä, supinaa ja tirskustaa tyttökavereiden kanssa. ja kenties salaperäisiä viestejä/soittoja kännykkääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:22

Sen huomaat kyllä.