Minkälaista vappu säätä teillä.

Mun piti äkkiä rynnätä ulos kasaamaan petivaatteita, kun tuuletan . Rupesi synkistä pilvistä, tuli räntää sitten vettä.Aika kylmä pohjoisesta tuuli.Nyt tietenkin helläsi satamasta kun kasasi vaatteet.Vielä puisteltava. On semmoiset petit, joita käytetään vierailla vaan kesäaikana.Nythän rupesi oikein tosissaan tulemaan vettä .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 11:21

Puolipilvistä on ja tuulee, 2 pikkuihmistä on klo 15.00 asti meillä hoidossa kun vanhempansa ovat töissä, ja pappa lähti leikkipuistoon heidän kanssaan niin piti toppapuku pienimmälle laittaa kun on niin raaka ilma.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 11:23

+8c, vettä nakkelee mennen tullen. varsinainen vapunaattosää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 12:22

Meillä +10 astetta, aurinko paistaa, aamulla ripsautti vettä senverran, että nenänpää kauppaan mennessä kastui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 13:08

Kylmä, puolipilvinen ja kolea.Aivan oiva sää juhlijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 13:22

Aurinko paistaa hetki sitten tuli suuria rakeita että todella vaihtelevaa näyttää olevan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 14:37

kympin paikkeilla,

kaikenlaisia pilviä seilailee yli, äsken ruikkasi vähän vettäkin ja aurinko paistaa ... taitaa tulla kesä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 14:51

Äsken +11 ja aurinko on paistanut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 15:51

Sellaset +6°C ja aurinko paistanut koko päivän..tuulee naapurin talolta päin elikä siis kylmältä puolelta. Muutaman lumihiutaleen viskasi äskettäin, mutta vettä ei ole satanut. Ihanaa tulla töistä lämpimään tupaan eikä tarvitse lähteä mihinkään riekkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 15:53

nyt + 11 ja vettä ropisee kuuroina, mutta ei ihan riittämiin vielä, että olisi kukkamaan kunnolla kastellut, pinta vain hiukan vettä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:33

Tällä hetkellä lämpötila +13 varjossa aurinkopaistaa ,kolme reakuuroa tullut tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:44

Nyt jopa aurinko pilkistää, hetki sitten tuli rakeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:56

Pilvipoutaa, ainakin tällä hetkellä. Vietän vappuaaton kotosalla, joten sää ei vaikuta vapun viettoni millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 10:54

Poutainen, tuulinen ja kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 14:17

Lämmintä ja aurinkoista on. Raekuuro pääsi yllättämään kesken kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:26

Aurinkoista mutta siitä huolimatta kylmää ja kovin tuulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:18

Meillä oli kylmä ja tuulinen vappu.