Iloista vappua kaikille napsulaisille. Onko hyvät fiilikset? "Mä joka päivä töitä teen"..niin täytyy nytkin mennä aamuvuoroon.

Avainsanat: hauska vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 06:28

Hauskaa Vappua, mutta ei liikaa 5 minuutin pikasimaa ;)
Normi päivä, ei rieukkumisia, sadettakin luvattu.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne ja nyt ollaankin sitten jo lähellä äitienpäivää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 06:13

Samaa minä toivon sinulle ja muille napsulaisille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 07:18

Mariaana se jaksaa puurtaa töitä oikein nuoruuden innolla. ei vaineskaan silloinhan sitä työtä on tehtävä kun on työn aika ja on vielä siinä iässä, että on tehtävä töitä, ellei sitten heittäydy heittiöksi .
Mutta eihän me sellaisia olla ollenkaan. Palisanteri kirjoittaa ei neukkumista, en ole kuullut ennen sanaa.
Ja sadetta povaa, kyllähän tuo taivas on pilvein peitossa, jotta voi vettäkin ruikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 07:23

Hyvää Valpuria kaikille napsuttelijoille !!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:09

Hyvää Vappua kaikille! Vappu on työläisten ja ylioppilaiden juhla, joten eiköhän kaikilla ole syytä juhlia! En vain ole enää töissä...enkä enää oikein koe olevani nuori ylioppilaskaan...mutta kevättä kuitenkin juhlin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 09:04

Mukavaa wappua kaikille napsuttelijoille. Tämän aamuinen lenkki koiran kanssa on tehty ja nyt lähden zumbailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 10:09

Oikein hyvää ja riehakasta vappua kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 11:23

Toivottavasti teillä töissä hyvä poppoo. Simaakin jollain tarjolla. Täällä tulee vettä kovasti, justiin.Aamu näytti kivalle mutta tuuli kylmä.Puhdistuuhan luonto tulee raikasta. Menemme mieheni kanssa lavalle tanssimaan.Mua ällöö kun ne kiskoo kauheita maksuja sisälle.Kiitos hyvän vapun toivotuksesta. Sinulle myös hyvää ja kivaa vappua .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 11:50

hauskaa vappua kullekkin mieleisensä ohjelman kanssa

jos joku Hesaan eksyy, niin tässä yksi mahdolisuus vappuriehaan

valperi.blogspot.com/2011/04...elmia.html

itse en nyt muilta kiireiltäni jouda kotikaupungin rientoihin osallistumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 14:58

Kiitosta vaan ja iloista vappua itsellesikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 15:17

Hauskaa vappua Sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:36

Tosi hauskaa vappua kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:49

Tosi kivat fiilarit. Olen saanut olla mökillä ihmettelemässä kevättä. Ei haittaa lainkaan, vaikka tänään jouduimme palaamaan kaupunkiin. Kaikille napsulaisille iloista Wappua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 00:01

Työn iloa sinulle näin vappuna..aina lankeaa jollekin tämä vastuu..
Itse nautin tänään vapaapäivästä.Aamusta läksin Kotkan torille käymään..ja siellä näki paljon tuttuja..
Samalla läksin vähän shoppailu kierrokselle..ja löytyi niin ihana ulkoilupuku..että oli pakko ostaa..kun ilmatkin ovat vielä vähän viileitä..ja ihme kyllä vanhat ovat venyneet..että ei kehtaa päälle laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 10:50

Kiitos ja samoin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 14:05

Vapun jälkeistäkin elämää on. Myöhäiset Vappun toivotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:18

Kiitos amoin. Vapunaattoa vietimme ystäväjoukon kanssa herkkuja notkuvan ruokapöydän ympärillä. varsinainen vapunpäivä oli enempi kotosalla oleilua oman perheen kanssa. Mukava, iloinen vappuviikonloppu.