Käytätkö vappuna YO-lakkia, jos sinulla sellainen on?

Avainsanat: yo-lakki vappuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 21:11

Kaapista laatikosta löytyy. En ole enään vuosiin käyttänyt edes vappuna. Silloin nuorempana kyllä kun jaksoi vielä rillutella vappuna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 13:55

Eipä ole lakkia, joten ilman lakkia olen tähänkin asti pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:12

Näin pienellä paikkakunnalla en "kehtaa" lakki päässä kulkea....Eli en ole pahemmin päässä YO-lakkia pidellyt...Mutta tarttee kuitenkin kotona kaivaa kaapin periltä ja kokeilla,etä vieläkö se sopii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:34

Lähihoitajan tupsulakki on ja en käytä koska olen töissä vappunakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:40

En käytä, siitä on kauan kun olen viimeksi sen lakin päähäni laittanut. Tiedän kyllä missä se on eli en ole hukannnut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:49

kotona eli Hesassa ollessa useimmiten käytän, en muualla eli en tänäkään Vappuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 15:46

Eipä ole minulla sellaista. Käyttäisin kyllä jos omistaisin. Voisinkin laittaa ehkä Mobil- lippiksen, sellaisen härskihartikainen tyylisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 16:27

Lakki on ollut ensimmäisen ja ainoan kerran päässä lakkiaispäivänä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 18:02

Tuohihattu riittää minulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:10

En tykkää kesällä lakista tai hatusta. On tullut pipoa pidettyä talvella ihan riittämiin.Mutta tyttäreni kyllä laittaa valkolakin päähänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:16

En omista valkolakkia..niin tarvi miettiä päähän laittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:13

En tiedä, missä se on. Eikä sen päähän pistäminen oikein tunnu mielekkäältä...olen pitänyt sitä nuorena paljon ylioppilaskuoron ulkomaanmatkoilla. Se oli meillä matkahattuna. Kerran pudotin sen tomaattikeittolautaselle...en oikein koskaan saanut sitä kunnolla puhdistettua. Sitäpaitsi se on liian pieni, onkohan pääni kasvanut sitten ylioppilaaksitulon jälkeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:24

On minulla valkoinen lippislakki, jota pidän koko kesän, se riittääpi.
Ei ole niitä laudaturia ynnä muita arvosanoja tullut hankittua.
Valkoiseen lippislakkiin riittää hyvä käytös ja huolellisuus 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 13:20

Eipä ole tuollaista tullut hankittua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:37

Antaa olla tuossa flyygelin päällä tnäkin vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:24

Vaatehuoneessa ylimmällä hyllyllä alkuperäisessä laatikossaan odottamamassa, eihän sitä tiedä jos joskus siihen joutuu sonnustautumaan. En edes muista milloin olisin viimeksi päässäni pitänyt, joskus nuoruudessa pari kertaa lakkiaisten jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:56

Ei ole tullut ostettua sellaista, joten paljain päin heilun juhlahumussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 13:52

Ei oo, ei tuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:12

En käytä.