Martat ja martit: Mitä teillä kuuluu vappu-herkutteluun?

Avainsanat: vapun herkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 14:16

Anopin tekemiä munkkeja käydään perinteisesti maistelemassa.Iltasella sitten korkataan kuplajuomaa :) Wappua kaikille!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 13:51

Meillä ei kovin herkutella. Ostin kuitenkin simaa ja munkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:37

Ei mitään ihmeellistä. Hunajamaustettuja broiskun paloja kypsennän uunissa, jotain salaattia ja riisiä arabialaisittain. Jälkkäriksi teen mustikkarahkaa. Kahvin kanssa on munkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:51

Ei mitään ihmeellistä herkuttelua, pääsiäinen oli vasta ja se on juhla meillä. Sunnuntaina valmistan moussakaa, ja eräät syö vielä jälkiruoaksi mämmiä, siinä herkkuja kerrakseen eli ihan tavallista arkista ruokaa. Munkkirinkeleitä täytyy varmaa ostaa kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:56

jos käy niin tylysti ettei kukaan ole älynyt kutsua Vappulounaalle niin sitten menee ihan arkisissa merkeissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 18:58

Normieväät, lisukkeena simaa+tippaleipää ja jonkinverran kuohujuomaa kevään kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:08

Vappu herkutteluista ei vielä tiedä.Mutta tänään ekat simat juotiin poreitten kanssa. Ruokana oli kasviksia ,lihaa uunissa tehtyjä. Kermaviiliä maustekurkkua kuutioituna ,karpaleita sekoitettu tuohon viiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 23:15

Savustetuilla lohifileillä herkutellaan..Kääretortun tein tänään,on vähän kevyemää,kuin munkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 15:09

Simaa ja tänään tein ison kassan pikku munkkeja...
ruuaksi tehdään tortilloita ja illalla nakkeja ja perunasalaattia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:24

Lihakastiketta söin äsken perunoiden ja makaronien kera. Huomenna jauhelihakeitto. Mitäs sitä sen kummempia herkkuja tarvitsee. Nakkeja löytyy kaapista jos nälkä yllättää iltamyöhällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:27

ei juhlita mitenkään. erikoisesti. Tein lohikeiton ja reissumies leipää, siinä minun menyy.
Ei ole simaa, tippaleipiä on kyllä. Täytyy uhallakin joku pistella naamaan.
Unohtaa vapun kunniaksi hiilihydraatit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:33

Tulimme tänään mökiltä ja kotona lämmitimme eilen tekemääni borssikeittoa. Huomenna varsinaisena juhlapäivänä lampaankyljyksiä, paistettuja vihanneksia, salaattia ja ruokajuomana vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:51

Eipä vappu tuo muutosta ruokavalioon. Eilen oli perunat ja lihapullakastiketta, tänään on paistettua perunaa sekä lihapullaa ja kastike kuumennetaan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 13:46

Merimiespataa oli tarjolla lisukkeineen. Simaa, tippaleipiä ja munkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:06

Ei sen kummempaa, kuin simaa ja munkkeja.