Vauhti kallossaan

Ajellaanko me napsut sitten kesällä vähän rauhallisemmin? www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8

Avainsanat: kaahailua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2011 - 13:43

Taisi olla typeryyden huippu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 11:52

Juu pitää vähän maisemiakin nähdä!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.04.2011 - 12:27

Montakohan motoristia on jo kuollut yrittäessään rikkoa myyttiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 12:50

Parempi vain fillarin selässä istua ja leipämoottorin voimin vauhtia polkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 13:48

Aivan karseeta touhua, kyllä sitä rauhallisemminkin perille pääsee, tuolla tavalla pääsee hautuumaalle tosi nopeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:37

Liika kiirehtiminen johtaa todellakin hautausmaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:23

Ei kannata jos ei ole harjoitellut. Harvapa meistä kuitenkaan.Olipa mahdoton vauhti hirmu. Kyytiin en menisi vaikka pyytäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 23:18

Vähempi kyyti riittää minulle..en tykkää hurjastelusta vauhdin suhteen..vaikka aika rämäpää olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:21

Joo kyllähän äskeinen musiikki niin lujaa tavaraa on, että ei siinä rollarimuorit pärjää.
perille olen aina matkan päähän päässyt omallanikin kyydillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:46

Tuntui kuin olisin palannut 80-luvulle tuutti-Hondan kyytiin. Ex-miehelläni (elää ja voi hyvin nykyäänkin) on tällainen ajotyyli. Silloin se ei minua haitannut, nyt en lähtisi mistään hinnasta. Isälläni oli useita prätkiä ja olin jo hyvin pienestä pitäen kyydissä, joten lienee tottumuskysymys. Isällänikin oli raskas kaasujalka, tosin silloin kun minä oli kyydissä mentiin hyvin paljon rauhallisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:48

Täällä meilläpäin onneksi tuplavahdit pitää huolta ettei kaahailla - edes kiireessä.
Pääsiäisen aikana poliisi seisoi pistoolitutkan kanssa peltipoliisin kanssa vahtimassa liikennettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:04

Kyllä, ei noin lujaa.