Oletteko koskaan käyttäneet Tiina Jylhän palveluja? Käyttäisittekö niitä?

Avainsanat: tiina jylhän palvelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 11:38

En ole käyttänyt, mutta ehkä pitäisi? No en kyllä oikein ymmärrä naisia, jotka noita palveluita käyttää. Siis ne toimenpiteet ovat mielestäni turhia. Kauneus on vaan niin kiinni kokonaisuudesta, että pienet virheet eivät haittaa tippaakaan. Ymmärrän kyllä jos on onnettomuuden ym. jäljiltä jotain oikeasti vialla. Mutta että nuoretkin naiset antavat luomurintoihinsa, joissa ei mielestäni ole mitään vikaa, tunkea jotain ainetta joka ei sinne kuulu. Kun ei voi olla varma siitäkään, mitä tuo aine aiheuttaa vuosien saatossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 10:21

en oikein tiedä mitä Tiinalla olisi minulle tarjota,
siispä en ole, en ole edes harkinnut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:15

Ei ole tullut mieleeni käyttää Tiina Jylhän palveluja, eikä kenenkään muidenkaan. Jokainen meistä vanhenee ja sitä on turha paeta. Ei ikuista nuoruttuu saa, vaikka joku kuinka yrittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:25

En ole käyttänyt ja jos tuon alan palveluja joskus on tarve käyttää, en ainakaan Jylhän salonkiin mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:53

Eipä tuo oikei innosta, joten Tiina ei minua näe! Kiitos EI !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 12:09

En ole, enkä käytä jatkossakaan. En tiedä mitä erikoista juuri hänellä olisi tarjottavanaan. Jos olisi tarvetta jotain kohtaa muokata, valitsisin kyllä jonkun muun firman ja henkilön. Jos esim. sairauden takia on jokin toimenpide välttämätön, se on sitten sellainen joka tehdään Suomessa ja yliopistosairaalassa.

Lisätty: 04.05.2011 - 10:30

Tämän päivän lehtitietojen mukaan toiminta tulee viranomaisten syyniin (iltapäivälehdet kertovat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 12:15

Tiina Jylhän ottaisin siivoamaan kotiani. Juuri nyt voisi aloittaa ikkunanpesusta. sillä kevätaurinko paljastaa ikävästi talvella pölyyntyneet ikkunat. Voisihan hän silittää myös lakanoita ja muita ryppyisiä pyykkejä, joita kaappini tursuaa. Astiakaapitkin voisi järjestää uuteen uskoon. Ja jos hänellä olisi hieman isompi auto kuin minulla, niin voisi noita muuttolaatikoita nostella ja kujetella jonnekin toiseen osoitteeseen. Muutakin kyllä keksisin kun kaikki tämä olisi valmista. Eli olisi minulla paljonkin käyttöä hänelle. Jos vielä saisi Viron edeullisen hintatasonkin siihen päälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.04.2011 - 12:35

Ex-puolisoni joutui turvautumaan tuon tyyppiseen palvelun, ei tosin Tiinan klinikalla vaan ihan Helsingissä ja operaatio oli rintojen pienentäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:39

No en todellakaan ole käyttänyt ja jos tämä järki päässä pysyy niin en aio käyttääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 16:06

Ymmärrän ns.kauneusleikkaukset ainoastaan silloin, kun ja jos tarvitaan OIKEASTI jotain paikkaa korjattavan.Ymmärrän rintasyövälle rintansa menettäneen naisen käyttävän palvelua uuden rinnan tekemiseen mm. ryhdin takia, ymmärrän korjaukset ihossa palovaurioiden jälkeen tai esim rintojen pienennykset terveydellisistä syistä...Muutoin...En ymmärrä.Enkä käsitä.Moni leikkaus olisi varmaan korvattavissa psykiatrin käynnillä...
Laittaisin omat "ylimääräiset" rahani kyllä jonnekkin muualle, kuin noihin turhiin operointeihin.Eli en ole käyttänyt, enkä usko,että koskaan käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 21:15

En ole enkä tule käyttämäänkään. Olen luonnollisen kaunis, mitä se sitten tarkoittaneekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:19

En ole tarvinnut kauneus palveluita . Enkä ehkä jatkossakaa. Elantonsa on hankittava yrittäjyydellä.
Koskaan ei kannata sanoa ei. Pitää miettiä tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:45

En ole Tiina Jylhän kourissa ollut..
Olen silmäluomet leikkauttanut,kun roikkuivat niin pahasti..aina punottivat ja haittasi näköä..Ripset kuluivat kokonaan pois,muuta on uudet kasvaneet tilalle..haitan takia tämä toimenpide tehtiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 00:31

Siirrätin nenä niskaan puolelle, kun se on niin ruma tuossa keskellä kauniita kasvojani ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:29

Minun rahoille löytyy muutakin käyttöä kuin Jylhän kukkaron täytteeksi. Ei kiitos hänen palveluilleen ja vastaaville muille myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:53

En tiedä onko hänellä Helsingissä salonkia, mutta tuskinpa hän minusta saisi asiakkaan. Jossain vaiheessa menen yläluomien leikkaukseen ja silloin turvaudun suomalaiseen osaamiseen. Jos joku haluaa tehdä kauneusleikkauksia tms. on se mielestäni ok juttu, jokainen taaplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:43

Mä oon mikä oon - en voi muuksi tulla. En käyttäisi, ehkä jos olisin nuorempi, mutta tässä iässä ei enää kohennukset ole tarpeen eikä ne auttaisikaan korjaamaan elämän muokkaamaa kroppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 13:40

Ei ole tullut mieleenkään moiset poppakonstit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 16:15

No, jokainen saa tehdä rahoillaan mitä lystää.Tuntuu tosin nyt tällä hetkellä, voi turhuuksien turhuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:03

En ole käyttänyt, ehkä joskus vielä käytän.