Meidän Johannako??????????????????????

Lottovoittajaksi tekeytynyt nainen aiheutti mellakan.

Nainen oli ajanut takkeja myyvän kaupan eteen limusiinilla, marssinut sisään ja kuuluttanut voittaneensa lotossa ja maksavansa jokaisen asiakkaan ostokset 500 dollariin asti. Seurauksena oli mellakka, kun ihmiset tajusivat, että kyseessä oli huijaus.

Kauppa täyttyi nopeasti, kun sana lottovoittajasta levisi. Ainakin tuhat ihmistä jonotti kaupan ulkopuolella.

Nainen lähti limusiinillaan hakemaan pankista rahoja, mutta palasikin tyhjin käsin. Siihen mennessä kaupassa oli yli 20 poliisia rauhoittamassa tilannetta. Nainen oli kuitenkin ehtinyt jo lähteä livohkaan limusiinillaan, kun ihmiset tajusivat, ettei hänellä ollutkaan rahaa.

Silloin varsinainen mellakka vasta käynnistyi. Takkeja heiteltiin maahan ja asiakkaat vievät niitä mennessään maksamatta. Poliisin mukaan oli kuin hurrikaani Katrina olisi pyyhkäissyt kaupassa.

Nainen jäi kiinni, kun hän ei pystynyt maksamaan vuokrattua limusiiniaan. Kuljettaja ilmoitti naisesta poliisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 01:38

Tuskinpa sentään Johanna?
Yleensä ihmisten pitäisi uskoa, että mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ei ole totta.
Vaan kun ahneus tuppaa iskeä, kun luvataan oikein suuria summia, kuten entinen ministerikin meni halpaan nigerialaiskirjeen kanssa ja möi ja panttasi sukutilansa, kaiken minkä vain voi ja lähetti afrikkaan miljoonia "kuluihin". Taisipa tehdä vielä velkaa ja poikakin taisi myydä valtiosalaisuuksia saadakseen rahaa.
Enää ei taida sentään tuolla tasolla edustajamme mennä halpaan? "Perussuomalaisten eduskuntaryhmä valitsi Halla-ahon keskiviikkona hallintovaliokunnan johtoon. Valiokunta käsittelee muun muassa maahanmuuttoon liittyvät lait."

Kysyjän kommentti

Ei siitä meidän Johannasta tiedä???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 07:24

Kaikkea sitä pitää keksiä, jotta pääsee otsikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:10

Johan oli temppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:18

Aivoissa on näköjään ylimääräistä onkaa, joka pitää purkaa pois ja saada huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:21

Sanoja lainatekseni. Aivoissa jotain liikaa tai liianvähä,Tuskin meidän oma pelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 09:04

Ei Johanna noin fiksua ideaa voi keksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:27

Voishan se Tuksu ollakin jälleen asialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 23:24

Johan keinon keksi,että sai julkisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:16

Aika epätoivoista hauskanpitoa! Mitähän "mömmöjä" oli käyttänyt tämä "prinsessa", joka osasi uskottavasti esiintyä rikkaampana kuin ilmeisesti sitten olikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:43

On tyypillä päässä jotain liikaa tai liian vähän kun tuollaiseen hölmöyteen rupesi. Tuskin Johanna kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 21:15

Tää ei varmaankaan sattunut Suomen kamaralla. Toivottavasti en loukkaa ketään, jos sanon, että me suomalaiset olemme onneksi niin epäluuloista porukkaa, ettei moinen jekku menisi meillä läpi. Ja jos menisikin, niin emme alkaisi rettelöimään, vaan kärsisimme loukatun ylpeyden aiheuttaman trauman aivan itsekseen. Eihän sitä kehtaisi kenellekään tunnustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 22:23

Odotellaan uusinta 7-päivää lehteä. Jos siinä on juttua hänestä, niin silloin taitaa olla ao. naikkonen asialle. Maksaa sen limusiin vuokran haastattelupalkkioillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 03:09

Täytyy vaan odottaa sitä seiskan tupsahtamista postilaatikosta, siis ylihuomisiin.