Mikä avuksi kun on rasvainen iho ja akne käytän body shopin tuotteita naamaan ja ei ole auttanut, mikä siis avuksi?

Ja haluaisin myös oikeita tuotteita meikkiin ja kasvojen hoitoon sekä normaalin ja terveen ihon.

Lisätty: 28.04.2011 - 19:14

Ja aknea minulla on naamassa, rintrakehässä, hartioissa ja vähän on myös koko selässä. Olen myös käyttänyt niitä akneen hoitoon tarkoitettuja tuotteita esim. acnex, acnicyl, sebamed ja olenhan myös käyttänyt ihan tavaratoloista saatavia tuotteita.

Avainsanat: akne rasvainen iho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 07:06

Lisää vinkkejä:
www.aknenhoito.net/vinkkeja.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2011 - 18:47

Kyllä ne aineet täytyy kokeilemalla itse hakea mitkä sopivat ihollesi, ei siihen oikein voi neuvoa että mikä sinun ihollesi on sopiva, apteekista saisi ainakin hyviä tuotteita. Ja ruokavaliota voisi myös tarkastella, rasvaiset ruuat, juustot, suklaat, sipsit ym. roskaruoka lisää ihon rasvaisuutta ja tulee niitä finnejä. Puhtaus on kaikista tärkein asia ihon hoidossa, ja on niitä aknen hoitoon tarkoitettuja aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:49

Mikäli kärsii aknesta on kyllä paras käydä itotautilääkärillä. Ihoon vaikuttaa myös ravinto.
Apteekisat voi kysyä neuvoa myöskin, siellä on laatutuotetita ja heidän tuotevalistuksensa on vastuullisempaa, ovat koulutettuja ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:28

Apteekista saat hyvät ihonhoito-ohjeet ja turvalliset tuotteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 12:29

Uskon lujasti, että akne tulee ihmisen sisältä. Kokeilepa huviksesi pari viikkoa VHH:ta (vähähiilihydraattista ruokavaliota), eli jätät pois viljat ja muut hiilarit, syöt oikeata voita, kokookosoöljyä ja sianlihan rasvaa. Lihaa ja kalaa, mutta ei leipää. Voit ehkä huomata eron myös ihollasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 23:27

Käy ihotautilääkäriltä kysymässä hoito-ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 21:27

Ruokavaliosta aloittaisin. VHH:ta minäkin suosittelen Hurjatan tapaan. Ulkoilu, liikunta, riittävä uni ja riittävä veden juonti on myös tärkeää. Ystävättäreni, jolla on ollut nuoruudesta saakka iho-ongelmia on saanut hyviä tuloksia Orgon-suolalla. Luonnonaine, ei vahingoita ihoa. Eräs kosmetologi sanoi, että ihmiset käyttävät liikaa kasvorasvoja, tavallaan liimaavat kuolleen ihosolukon pesun jälkeen uudelleen kasvoilleen. Ihon pitäisi itse saada tuottaa oma rasva suojaksi. Esim. pesu tuolla Orgon-suolalla päivittäin ja anna sen jälkeen ihon hengittää ja muodostaa oma rasva. Voit toki käyttää silmänympärysvoidetta, jos tunnet sen tarpeelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 22:18

Jos olet jo kokeillut kaikkea mitä kaupasta ja apteekeista saa, niin käänny lääkärin puoleen.
Olethan muistanut seurata ruokavaliotasi?