Kellä viimeaikojen kuninkaallisella parilla on ollut mielenkiintoisimmat häät? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2011 - 15:00

Ruotsin tulevan kuningattaren häät olivat sikäli mielenkiintoiset, että haaparilla näytti olevan ihan oikeasti hauskaa yhdessä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 20:50

Mieleeni jäi prinsessa Dianan ja prinssi Charlesin satuhäät Lontoossa 29. heinäkuuta 1981. Diana oli kaunis nuori nainen, jonka elämä päättyi ihan liian aikaisin. Ei tässä välillä ole paljoa tullut kuninkaallisten elämää seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:28

Jonkinlainen muistikuva Ruotsin kuningasparin häistä joskus -70-luvulla, Dianan ja Charlesin hääpäivänä kuskattiin töissä potilaita tv:n ääreen, muuta mielikuvaa siitä ei sitten jäänytkään, paitsi tietysti se kermakakkumainen hääpuku......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:32

Tuo on minulle tuntematon alue.
Ainoa minkä jotenkin muistan vanhempieni keskusteluista on Mohammad Reza Pahlavi ja riikinkukkovaltaistuin.

Toinen vaimo oli Soraya Esfandiary Bakhtiari (syntynyt 22. heinäkuuta vuonna 1932, kuoli 26. lokakuuta 2001). Šaahi ja Soraya Esfandiary Bakhtiari avioliitto oli vuosina 1951-1958. Avioliitto oli lapseton.

Šaahin kolmas vaimo oli Farah Pahlavi (o.s. Diba) (s. 14. lokakuuta 1938).
Avioliitto alkoi vuonna 1959 ja kesti aina šaahin kuolemaan asti. Hän asuu maanpaossa Yhdysvalloissa. Heille syntyi neljä lasta.

Googlesta hain tiedot vaimoista, joiden nimet kyllä muistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 22:48

No Ruotsin kuninkaan silloin 1976...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 23:15

Dianan ja Charlesin,minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 06:00

Samaa vastaan kuin tuo bongari tuossa edellä. Muita häitä ei ole juuri tullut seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 07:28

Kyllä minusta Ruotsissa viimekesänä vietetyt kruunun prinsessan häät olivat ihanat morsian oli kaunis ja sulhanen komea,morsiammen pukuvalinta huntuineen osui nappiin.Myös tavallinen pulliainen pääsi näkemään myös hääjuhlaa television välityksellä ja se oli minusta upeaa.Tälle parille toivon siunausta perheenlisäyksen saamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 10:30

Victorian ja Danelin häät ilman muuta. Muita viime aikojen häitä ei ole paljoa ollut, Espanjan kruununperillisen häistäkin on jo monta vuotta. Vickan ja Daniel ovat niin sympaattinen pari että heidän häänsäkään ei hevin unohdu.
Din ja Charlesin häät olivat eräänlainen floppi.... eli nuori tyttö uhrattiin ja loppukin oli ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 12:29

Ei tarvi kauemmaksi mennä kuin naapurin prinsessa Viktorian ja Danielin häät. Prinssi arvonimi tuli vihkimisen myötä. siinö oli sitä ulospäin suuntautuvaa iloa onnea ja rakkautta joka herkistää vanhemman
sydämen.
Minusta nämä ovat varmaankin jäykemmät häät Englannissa, koska on annettu ohjeet, miten teekupistakin
on pidettävä kiinni. Huh huh sentään. katson kyllä aivan varmasti 100 %.lla varmuudella ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 17:55

häähommat eivät oikein ole sytyttäneet,
hyvä kun omiini osallistuin ja nekään eivät olleet ihan viime aikoina, kuninkaallisuudesta nyt puhumattakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 21:33

Dianan ja Charlesin häät 1981. Vaikka oli duunipäivä, niin saimme katsoa koko homman työpaikan auditoriossa. Ne vaan oli niin ihanat häät, Diana oli lumoava ja Charles... no, kuninkaallinen. Dianan takia se loisto tuntui loistolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 22:14

Kallen ja Silvian häät olivat jotenkin ihanat ja ikimuistoiset, olinhan itse silloin nuori naimaiässä oleva neitonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 03:04

Dianan ja Charlesin häitä ei voita mikään.